HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag antar att du har hittat ett nytt ord idag, du verkar ju använda det flitigt iaf. Ett ord är bara ett ord. Hållkäften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Men till skillnad från al- Quiada är dom bättre kartlagda och utgör inte ett lika stort hot. Dom utgör ett mer direkt hot mot Sverige... Istället för att använda självmordsbomber använder dom knivar och molotov coctails, vilket innebär att en och samma individ kan utföra flera dåd. Dessutom upptäcktes ju under förra året att nynassarna hade en egen armé i Sverige, och hade övningar i diverse skogar. Dessutom får den Svenska polisen inte haffa dom! Där skulle USA's underrättelsetjänster vara betydligt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nazist, nej Rasist, nej Har åsikter, ja Wörd!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Hitlers pappa slog honom, därifrån hatet mot judar. (eller? ) Jag är ganska säker på att hitler hade nån som helst aning om sitt judiska ursprung dessutom var hela europa väldigt antesemistiskt på den tiden så judarna var bra att ha som syndabockar tyckte lille adolf Redigerad 1 oktober, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja! *daskar Mein Kampf i fontanellen på alla jews* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja! *daskar Mein Kampf i fontanellen på alla jews* Give me 'Ze Reich! Jag avskyr blöjnassar, men måste verkligen ge en eloge till riktiga nazister, som Pico här. Jag har sett, med egna ögon, hur han faktiskt bygger en gaskammare i sin källare, och han har läst Mein Kampf både bak - och framlänges trettiosju gånger, femton gånger då han onanerade till den. Det är nazism när den är som bäst. Ingen "wannabe-badboy"-skit här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Have you had your REICH today? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Have you had your REICH today? No... I got crabs! *delar ut gratisexemplar av Den Heliga Boken med ett bajonettförsett gevär i högsta hugg* Improve 'ze mind! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Un, two, trih, HEIL! Un, two, trih, HEIL! Un, two, trih, HEIL! Un, two, trih, HEIL! Kalle Anka i sitt ässe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 No... I got crabs! *delar ut gratisexemplar av Den Heliga Boken med ett bajonettförsett gevär i högsta hugg* Improve 'ze mind! I will not buy this record, it is scratched. My hovercraft is full of eels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 I will not buy this record, it is scratched. My hovercraft is full of eels Monty Python! Och just de där replikerna förekommer i Martin Kellermans Rocky. Sammanträffande. HEYYYL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Monty Python! Och just de där replikerna förekommer i Martin Kellermans Rocky. Sammanträffande. HEYYYL. Ow, they got me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Un, two, trih, HEIL! Un, two, trih, HEIL! Un, two, trih, HEIL! Un, two, trih, HEIL! Kalle Anka i sitt ässe. Synd att den blev bannad EDIT: Fan också, snart kommer ze warnings. Redigerad 1 oktober, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 God made me do it! Jag är halvjude. Den moderator som fäster en varning på min möra kropp kommer fänglas för hets mot folkgrupp innan solnedgången. Dessutom spammar jag inte, utan citerar god komik anspelandes på nazismens dårskap. Bucko. Vad tycker ni att Hitler gjorde bra, nu när vi talar om detta? Gettin' away with muuuurder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 God made me do it! Jag är halvjude. Den moderator som fäster en varning på min möra kropp kommer fänglas för hets mot folkgrupp innan solnedgången. Dessutom spammar jag inte, utan citerar god komik anspelandes på nazismens dårskap. Bucko. Vad tycker ni att Hitler gjorde bra, nu när vi talar om detta? Gettin' away with muuuurder... Han var rätt så bra på tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vad tycker ni att Hitler gjorde bra, nu när vi talar om detta? Han var en demagog (för de' har jag lärt mig i skolan, så det så), hah! Precis som jultomten. Kaskelotter och gångjärn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Fan jag hatar nazister, visst får man ha åsikter men man kan väll fan hålla dem för sig själv, här i leksand har vi nåra nassar en av dem har en bästa kompis som e svart, sen kommer de å dissar mig för att jag e hiphopare och att jag står för black power (vilket jag gör) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hmm näe+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 här i leksand har vi nåra nassar en av dem har en bästa kompis som e svart Typiskt blöjnazzar när jag gick i 7:an så gick det några blöjnazzar i 8:an och några riktiga nazzar i 9:an, en av dom var ledare för nsf i gbg (nån som vet vem jonathan hall är?) det roliga var att blöjnazzarna hade asmånga turkkompisar dom tänker typ: "Alla turkar ska hem...utan han förstås, för han är ju schysst, och han kan också få stanna för han är ju typ som en svensk" osv osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag tycker att hitler var mycket söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts