Jump to content

Är du Nazist?


Didier Sachs
 Share

Ja, är du Nazist, eller nån i din familj.  

225 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men till skillnad från al- Quiada är dom bättre kartlagda och utgör inte ett lika stort hot. :(

Dom utgör ett mer direkt hot mot Sverige...

Istället för att använda självmordsbomber använder dom knivar och molotov coctails, vilket innebär att en och samma individ kan utföra flera dåd.

Dessutom upptäcktes ju under förra året att nynassarna hade en egen armé i Sverige, och hade övningar i diverse skogar.

Dessutom får den Svenska polisen inte haffa dom!

Där skulle USA's underrättelsetjänster vara betydligt bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitlers pappa slog honom, därifrån hatet mot judar. (eller? ^_^ )

Jag är ganska säker på att hitler hade nån som helst aning om sitt judiska ursprung

dessutom var hela europa väldigt antesemistiskt på den tiden så judarna var bra att ha som syndabockar tyckte lille adolf

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja!

*daskar Mein Kampf i fontanellen på alla jews*

Give me 'Ze Reich!

Jag avskyr blöjnassar, men måste verkligen ge en eloge till riktiga nazister, som Pico här. Jag har sett, med egna ögon, hur han faktiskt bygger en gaskammare i sin källare, och han har läst Mein Kampf både bak - och framlänges trettiosju gånger, femton gånger då han onanerade till den.

Det är nazism när den är som bäst. Ingen "wannabe-badboy"-skit här inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God made me do it!

Jag är halvjude. Den moderator som fäster en varning på min möra kropp kommer fänglas för hets mot folkgrupp innan solnedgången. Dessutom spammar jag inte, utan citerar god komik anspelandes på nazismens dårskap. Bucko.

Vad tycker ni att Hitler gjorde bra, nu när vi talar om detta?

Gettin' away with muuuurder...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God made me do it!

Jag är halvjude. Den moderator som fäster en varning på min möra kropp kommer fänglas för hets mot folkgrupp innan solnedgången. Dessutom spammar jag inte, utan citerar god komik anspelandes på nazismens dårskap. Bucko.

Vad tycker ni att Hitler gjorde bra, nu när vi talar om detta?

Gettin' away with muuuurder...

Han var rätt så bra på tyska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här i leksand har vi nåra nassar B) en av dem har en bästa kompis som e svart

Typiskt blöjnazzar :)

när jag gick i 7:an så gick det några blöjnazzar i 8:an och några riktiga nazzar i 9:an, en av dom var ledare för nsf i gbg (nån som vet vem jonathan hall är?)

det roliga var att blöjnazzarna hade asmånga turkkompisar :D

dom tänker typ: "Alla turkar ska hem...utan han förstås, för han är ju schysst, och han kan också få stanna för han är ju typ som en svensk" osv osv osv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...