Didier Sachs Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Själv votar jag "Min pappa har vart" Han har ett hakkors in tatuerat nån stans på ryggen, han ska ta bort den nån vacker dag.. Redigerad 27 september, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Nazist, nej Rasist, nej Har åsikter, ja Redigerad 27 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Nazisist Vad är det nu då? Nåt du kommit på? Nej, jag är inte nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Han har ett hakkors in tatuerat nån stans på ryggen Hakkorset är ju en gammal symbol för lycka också? Den fanns långt innan hitler fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Vad är det nu då? Nåt du kommit på? Nej, jag är inte nazist. Skyller på febern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Nej, det är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Oj ursäka Cortez för att jag råkade STAVA FEL. Ibland så händer det att man råkar få nått fel i hjärnan eller vad som helst, ingen stor grej, du behöver speciellt inte skriva om det i min poll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Oj ursäka Cortez för att jag råkade STAVA FEL. Ibland så händer det att man råkar få nått fel i hjärnan eller vad som helst, ingen stor grej, du behöver speciellt inte skriva om det i min poll.. Det är nu du har fel i järnan isf, det var jag som stavade fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Det är nu du har fel i järnan isf, det var jag som stavade fel Oj sorry, Jag trodde jag hade stavat fel, jag kollade lite snabbt på rubriken då såg det ut som det EDIT:Nu måste jag tyvär lägga mig, ska upp tidigt imorgon och plugga till en tenta. om någon bryr sig:P Redigerad 27 september, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nej det är jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nej fan heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nej, jag är ingen nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hakkorset är ju en gammal symbol för lycka också? Beror på vilket håll det är riktat åt. 'Snurrar' den åt vänster så är det en symbol för Nazism. Vilket i detta fall jag tror detta handlar om för Didiers farsa, om han vart Nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag är inte nazist, men jag hatar svartingar, sandnegrer och judar. Nazisterna var dock elaka svin. Jag skojar... nej, klart att jag inte är nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Var inte hakkorset någon symbol för en fabrik i början? Det har jag fått lära mig åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Vote: Nej, verkligen inte. Var inte hakkorset någon symbol för en fabrik i början? Det har jag fått lära mig åtminstone. Det kanske har varit symbol för någon fabrik någonstans, men det är inte därifrån det kommer. Det kommer från hinduismen och om jag inte har helt fel så hette det "Solkorset". http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...8/solkorset.JPG Redigerad 28 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Det kanske har varit symbol för någon fabrik någonstans, men det är inte därifrån det kommer. Det kommer från hinduismen och om jag inte har helt fel så hette det "Solkorset". http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...8/solkorset.JPG Kan också ses på Stockholms Stadion bland symbolerna på översta läktaren hakkorset står också för balans. Redigerad 28 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Neee, inte jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Beror på vilket håll det är riktat åt. 'Snurrar' den åt vänster så är det en symbol för Nazism. Vilket i detta fall jag tror detta handlar om för Didiers farsa, om han vart Nazist. Vad yrar du om? Nazism tillhör högerextremism. Alltså rena motsvarigheten till vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nix, absolut inte Nazist/rassist. Men kritisk till en hel, del är jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts