Arvid Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag ska inte till DH, har aldrig lanat överhuvudtaget, kommer aldrig göra. Har inte ett spel installerat på dtaron ,kan inte ett skit om datorer, sitter på familjens dator hela tiden, har ingen egen, har inget modernt tv-spel bara ett playstation ett.. Jag har inget av gta-spelen eller något sånt alls, kan ingenting alls..Är med kpmpisar 6 dagar i veckan och tränar fotboll 4.. Så nej, jag är ingen datornörd. Om det där inte var ironi undrar jag hur du ens hittade det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Om det där inte var ironi undrar jag hur du ens hittade det här forumet. Han kanske hade någon kompis som ville att han skulle regga sig här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 I grund och botten är detta ett GTA-forum och varför ska man knalla hit om man inte är intresserad av GTA eller spel över huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag ska inte till DH, har aldrig lanat överhuvudtaget, kommer aldrig göra. Har inte ett spel installerat på dtaron ,kan inte ett skit om datorer, sitter på familjens dator hela tiden, har ingen egen, har inget modernt tv-spel bara ett playstation ett.. Jag har inget av gta-spelen eller något sånt alls, kan ingenting alls..Är med kpmpisar 6 dagar i veckan och tränar fotboll 4.. Så nej, jag är ingen datornörd. Det var ungefär sånt här jag mena med att det skulle bli tjafs om det Man behöver ju inte sitta framför datorn 20 timmar i sträck 5 dar i veckan för att klassas som nån slags datanörd om än lite.... Själv ser jag mig som lite utav en datanörd men då sitter jag ändå bara typ 1½ timme om dagen... men eftersom att det är regelbundet så räknar jag mig till den tunna skaran av "nanonördar" som sitter typ hemma hos tjejen eller hos sina föräldrar bara för att dom har trist Men du kan ju inte vara ärlig i det där inlägget... Jag menar VAD GÖR DU HÄR I SÅNA FALL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag ska inte på DH :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Det var ungefär sånt här jag mena med att det skulle bli tjafs om det Man behöver ju inte sitta framför datorn 20 timmar i sträck 5 dar i veckan för att klassas som nån slags datanörd om än lite.... Själv ser jag mig som lite utav en datanörd men då sitter jag ändå bara typ 1½ timme om dagen... men eftersom att det är regelbundet så räknar jag mig till den tunna skaran av "nanonördar" som sitter typ hemma hos tjejen eller hos sina föräldrar bara för att dom har trist Men du kan ju inte vara ärlig i det där inlägget... Jag menar VAD GÖR DU HÄR I SÅNA FALL? Jag var seriös, jag öljög bara lite.. Jag har nåt enstaka spel installerat. Jag spelade GTa hemma hos en polare sen behövde vi hjälp och då reggade jag mig här.. Sen har jag bara hängt i off-topic delarna, och varför behöver man vara en datornörd där? Nu när ni vet hur det ligger till, tänk om jag blir utfryst av datornördarna? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag var seriös, jag öljög bara lite.. Jag har nåt enstaka spel installerat. Jag spelade GTa hemma hos en polare sen behövde vi hjälp och då reggade jag mig här.. Sen har jag bara hängt i off-topic delarna, och varför behöver man vara en datornörd där? Nu när ni vet hur det ligger till, tänk om jag blir utfryst av datornördarna? :'( Fy... Jag skulle aldrig stå ut med att ha det som dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ska inte dit, men om det ska bli ett måste ni ta bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ska inte dit, men om det ska bli ett måste ni ta bilder! Argh faen vad alla tjötar om det då! Jaja, kommer jag så ska jag ta med digitalkameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Fy... Jag skulle aldrig stå ut med att ha det som dig... Vadå, att inte hänga vid datorn hela dagarna? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vadå, att inte hänga vid datorn hela dagarna? Vad menar du? Jupp, och att spela en massa fotboll, ni har väl matcher och skit på helgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jupp, och att spela en massa fotboll, ni har väl matcher och skit på helgerna? Ja, vi har matcher och "skit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Här har ni en checklista ALLT DU BEHÖVER FÖR ETT LAN-PARTY 1. 20 LITER RED BULL LAN-PARTYN varar oftast i många dagar, och ska man hålla sig vaken gäller bara Red Bull. 2. 5 KILO CHOKLAD Man behöver mycket näring när man ska koordinera slakt i Quake 3 och total nerladdning av någons hårddisk. 3. 10 KILO CHIPS Redan i grundskolan lärde vi oss att potatis är en mycket viktig del av varje måltid. 4. NY HÅRDDISK Försök inte ens, du kommer att ladda ner ofantliga mängder porr och behöver en extra hårddisk för att få plats. 5. HÖRLURAR Mest för så du slipper lyssna till puckot till bordsgranne som ständigt ropar ”LOL”. 6. MJUK KUDDE Så att du kan sova bekvämt på ett stenhårt bord om du inte skulle orka att spela ytterligare ett dygn. 7. LÖJLIGT MYCKET PENGAR Du ta med till den stora mäng pizza du lovat dig själv att inte köpa. 8. 100 TOMMA CD-SKIVOR Massor med skivor behövs, så du kan bränna alla piratkopierade spel du sen kommer att ljuga om att du köpt. 9. PISS-HINK Med en hink under din stol, så behöver du inte lämna din dator på en hel vecka eller mer. 10. TOTAL GALENSKAP Att låsa in sig i en sal med svettiga nördar i flera dygn för att spela, är INTE definitionen av ”party” Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Här har ni en checklista ALLT DU BEHÖVER FÖR ETT LAN-PARTY 1. 20 LITER RED BULL LAN-PARTYN varar oftast i många dagar, och ska man hålla sig vaken gäller bara Red Bull. 2. 5 KILO CHOKLAD Man behöver mycket näring när man ska koordinera slakt i Quake 3 och total nerladdning av någons hårddisk. 3. 10 KILO CHIPS Redan i grundskolan lärde vi oss att potatis är en mycket viktig del av varje måltid. 4. NY HÅRDDISK Försök inte ens, du kommer att ladda ner ofantliga mängder porr och behöver en extra hårddisk för att få plats. 5. HÖRLURAR Mest för så du slipper lyssna till puckot till bordsgranne som ständigt ropar ”LOL”. 6. MJUK KUDDE Så att du kan sova bekvämt på ett stenhårt bord om du inte skulle orka att spela ytterligare ett dygn. 7. LÖJLIGT MYCKET PENGAR Du ta med till den stora mäng pizza du lovat dig själv att inte köpa. 8. 100 TOMMA CD-SKIVOR Massor med skivor behövs, så du kan bränna alla piratkopierade spel du sen kommer att ljuga om att du köpt. 9. PISS-HINK Med en hink under din stol, så behöver du inte lämna din dator på en hel vecka eller mer. 10. TOTAL GALENSKAP Att låsa in sig i en sal med svettiga nördar i flera dygn för att spela, är INTE definitionen av ”party” Nu var du rolig va? hahahah, sämsta jag någonsin har hört. skulle gärna vara med, men mina föräldrar kmr bara babbla på och ojojoj vad farligt, orka det Redigerad 1 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 skulle gärna vara med, men mina föräldrar kmr bara babbla på och ojojoj vad farligt, orka det Oj oj oj... Håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Oj oj oj... Håll käften. Är du sjuk eller? Skriver massa onödiga inlägg/posts nu förtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Är du sjuk eller? Skriver massa onödiga inlägg/posts nu förtiden! Tycker ju inte att Mafia_king var specielt trevlig han heller Och Mahalo spammar inte specielt mycket, han är ju "The debattaren" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kommer ihåg förut när Stellan smygfilma Hultan på Dh förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 1.Jag har aldrig varit på DreamHack innan 2.Jag är för blyg 3.Gå ni om ni vill. Jag orkar inte bry mig! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Biljetterna släpps om en dryg timme! Så hur blir det nudå? Ska vi har träff, eller ej? Personer som är på: Jacker P-C StellHell thotim (enligt P-C) R2D2 (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts