Crille_ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 DH? Dreamhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Dreamhack Om man inte vet hur man förkortar ska man knappast dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Om man inte vet hur man förkortar ska man knappast dit Du quotade fel va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ofc. Har man vart på två kan man vara på en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ska inte på DH. Jag ska sitta hemma med okka och ha mys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Om man inte vet hur man förkortar ska man knappast dit Öhh varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Öhh varför inte? Wordie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ska personligen inte på DH, men dom som ska dit kan väl träffas.. Vote: Ska inte på DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Dubbel-post Redigerad 28 september, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 De som ska dit borde ta tillfället i akt och träffa varandra, Ska dock själv inte dit eftersom DH, Lan och sånt där inte är min grejj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Öhh varför inte? Därför att man förmodligen inte är så intresserad då... Men det är ju vad han tycker... Alla är ju inte lika smarta. .. Fast det är iofs rätt dumt att inte förstå att det handlar om Dreamhack om det står på det här forumet Jag menar finns det nån här som inte är något av en datanörd egentligen?? Vet att ni alla kommer svara nej så ingen idé att tjafsa emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ska inte dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 När är DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 DH? Dream Hack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Jag menar finns det nån här som inte är något av en datanörd egentligen?? Vet att ni alla kommer svara nej så ingen idé att tjafsa emot Jag ska inte till DH, har aldrig lanat överhuvudtaget, kommer aldrig göra. Har inte ett spel installerat på dtaron ,kan inte ett skit om datorer, sitter på familjens dator hela tiden, har ingen egen, har inget modernt tv-spel bara ett playstation ett.. Jag har inget av gta-spelen eller något sånt alls, kan ingenting alls..Är med kpmpisar 6 dagar i veckan och tränar fotboll 4.. Så nej, jag är ingen datornörd. Redigerad 28 september, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ska inte dit.. Svettiga pojkar samlade i en stor sal är inte riktigt min grej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Därför att man förmodligen inte är så intresserad då... Men det är ju vad han tycker... Alla är ju inte lika smarta. .. Fast det är iofs rätt dumt att inte förstå att det handlar om Dreamhack om det står på det här forumet Jag menar finns det nån här som inte är något av en datanörd egentligen?? Vet att ni alla kommer svara nej så ingen idé att tjafsa emot Nja, jag är väl någon sort av datornörd kan jag väl erkänna Xemtoth hade kanske bara en blackout? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nja, jag är väl någon sort av datornörd kan jag väl erkänna Xemtoth hade kanske bara en blackout? Jo får ta o skylla på att jag fick en blackout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Faktiskt så anser jag inte mig själv som en datanörd...max 1 timme om dagen, MAX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Faktiskt så anser jag inte mig själv som en datanörd...max 1 timme om dagen, MAX! Och 5 timmar timmar med spindlarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts