Hultenius Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Senare ikväll, kl 22:00, ska jag uppgradera forumet till den nyaste versionen av Invision Board. Hela arbetet beräknas ta ca 30 min, det betyder alltså att forumet kommer att stängas av under denna tid. Den nyaste versionen är den sista i serien 1.1, vi går nu alltså ifrån beta-stadiet till den slutliga prodikten. När nästa serie (1.2) påbörjas vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Är det bara buggfixar eller kommer vi få några nya funktioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 skönt att slippa lite buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Inga nya funktioner men några buggfixar är det allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 okej, men håll oss inte borta från forumet för länge !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 okej, då börjar vi väl då, håll tummarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts