Sir.Per Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) HUr lägger man in sakerna man har gjort? det är väl inte bara att exportera som .dff? man måste väl lägga tll massa grejjer för att styret ska svänga, bakljus,framhjus m.m Till A.a: Lås inte denna för att jag har en annan tråd som inte handlar om samma sak! Det kanske finns folk som kan svaret på frågan MEN inte kollar igenom alla trådar. Dom kanske bara kolalr på titeln! Redigerad 30 september, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Du måste ha fullversionen an Zmod2 för att kunna IMPORTEARA filen helt, det hjälper inte att bara öppna filen.. Sen är det nog massa andra grejer som behövs fixas innan den går att köra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag vet hur man importerar... Det är dom andra grejjernsa jag undrar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag vet hur man importerar... Det är dom andra grejjernsa jag undrar :S Jo du behöer ju dummies så att spelet vet vart styret och allt sitter, tyvärr vet jag inte vilka man behöver i SA men sök på internet på typ dummy guide eller nått sånt sen behöver du fixa allt i hiearchy trädet som finns nånstans i zmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vilka behöver jag till gta vc då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vilka behöver jag till gta vc då .nu var det ett ta sen jag modda med gta så jag kmr inte ihåg men importera en bil/motorcykel från vc till zmodeler och delita allt som hör till bilen och behåll alla små cuber och kolla va dom heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hiarchy trädet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Man sätter ut alla dummies korrekt och skapar hierarki trädet, sedan så exporterar man filen som en DFF fil, TXD filen tar man även hand om, sedan så öppnar man IMG Tool och ersätter det gamla fordonet med sin skapelse. Till alla som tror att man måste kunna importera en fil för att kunna skapa ett fordon till GTA spelen: Ni har fel.. Flamman: Han ska inte importera någonting vad jag vet. Redigerad 30 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Flamman: Han ska inte importera någonting vad jag vet. Nä, jag menade att han skulle importera saken han gjort till Zmod. Men jag hade kanske fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Kaboom logga in på msn behöver hjälp Jag gjorde alla lager och det i sketchup sen när jag öppnar i zmodeler så finns det bara 1 lager: Model :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts