tommy killer Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Japp det stämmer och man ka ladda ner det från http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/broth...EIB_PC_demo.zip. Det gick relativt snabbt, men själva spelet tycker jag är tråkigt. Om du vill ha roligt ww2 lir så ladda ner istället CoD 2. Ädit: Själva spelet e inte ute utan demot. Glömde säga det. Redigerad 27 september, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag har sedan länge hållit koll på detta spel och ska ladda ner demot nu. Men det är lite segt att ladda i 60kb/sek, tar ca 3 timmar att ladda 600 mb.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag har sedan länge hållit koll på detta spel och ska ladda ner demot nu. Men det är lite segt att ladda i 60kb/sek, tar ca 3 timmar att ladda 600 mb.... För mig gick det på ca 10-20 minuter och i en hastighet av 600 kb/sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag gillade aldrig det första Brother in Arms så jag gillar nog inte detta heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Är inte segare än COD (mer prat mindre skjuta) eller har jag fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Är inte segare än COD (mer prat mindre skjuta) eller har jag fel ??? Jo, du måste vara mer taktiskt annars kommer du inte bli speciellt framgångsrik. Men Brothers In Arms är så mycket roligare pga att det är så realistiskt. Fast CoD lär nog vara snäppet vassare i MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts