kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Brukar ta utan vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Pillret på tungan, och sedan ett glas vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Null Vote.. Valfri dryck i munnen, in med pillret, svälja för att sen ta ytterligare ta en klunk av den valfria drycken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Null Vote. Eftersom jag har astma måste jag stoppa upp det i stjärten. Nej men jag tar pillreat i asken och sväljer sen häller jag i mig vatten. Redigerad 28 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Null vote. Jag sväljer pillret sedan dricker jag en klunk med vatten. Fanns inget sådant alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Sväljer den bara. Orka vatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Lite självmordsbenägen kanske? Så dåliga är väl inte Nirvana? And the tyngdlag is nothing for me to follow. Placebopiller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Är inte BroDD en senil dam? Jo :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Sväljer tabletter med vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vote : In i munnen, inget jaevla vatten! *Svälj*. Finns ingen mening o dricka nåt vatten man har ju saliv till sånt... Tar hellre en läsk i såna fall... Fast helst ingenting, går snabbare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Vanligast när man är hemma brukar bli; In med pillret i munnen, in med huvudet under kranen och ta en klunk, svälj Redigerad 29 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jo :"> Hahah, busted! Fan, när jag bröt armen fick jag ta rektala piller i två veckor :'( Brrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Piller? Är det såna som finns under sängen på lördagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Pillret i munnen in med vattnet sen sväljer jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Oftast ber jag en vän lägga pillret på sitt ollon som han sedan för in i mitt anus. Hehehe okej då, pillret+en klunk vatten is the pure shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag tar pillret och sväljer det. Inget vatten och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Man ska inte krossa biller eller tugga, dom SKALL upplösas i magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Piller? Är det såna som finns under sängen på lördagar? Det är monster du tänker på... och dom bor där året runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Det är monster du tänker på... och dom bor där året runt Typ de som finns under Patriks säng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts