P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ok så du sväljer, bra att veta. "Oh, is that drool?" "yea, I forgot to swallow" "Don't worry becouse .. I never forget." "Gail swallows!" -scary movie 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Svälja kan väl vilken idiot som hellst Ay, ay, ay... Tar vatten. Ja, jag är en mes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Vem behöver ta piller ändå...? Jag minns bara att jag tagit piller under 2 veckor i hela mitt liv, då fick jag ta det efter jag haft en fästing, penicillin. Var ganska liten då. Untouchable, niggah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Brukar dela det I två delar, tar sedan ett glas vatten och sväljer bit för bitt. Tar dock inte piller så ofta. Redigerad 27 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Vem behöver ta piller ändå...? Jag minns bara att jag tagit piller under 2 veckor i hela mitt liv, då fick jag ta det efter jag haft en fästing, penicillin. Var ganska liten då. Untouchable, niggah! Har feber just nu, och efter 5 ipren märker man knappt av den, piller är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Svälger dom hela med en klunk vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) .vote : Jag tuggar sönder pillret och låtsas inte om smaken kan bara inte svälja.. edit: har inte tagit något sånt piller på 4 år nu. onödigt skit ju Redigerad 27 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hackar skiten sen upp i näsan ffs. Nej men med vatten. Hahaha Tar vatten och sväljder dom med det.. Det är väl så man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Det beror på vad det är för ett piller... Är det tex. Ipren så lägger jag det på tungan och sväljer med lite vatten. Men är det tex. ett Stolpiller, så lägger jag det inte på tungan. Då lägger jag det nån helt annan stans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Sväljer alltid utan vatten. Jag är nämligen för lat att fixa ett glas vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Har nå magtabletter jag tar. (Dom smakar mint, därför.) Hmm, dom är typ .. inte så stor, och jag sväljer dom hela. Ibland med vatten. Men då ska det vara iskallt vatten, så man dricker upp allt vatten typ 5 gånger innan man ens försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 To quote the oh so grumpy Mr. Mittleford "Ain't no river without some enthusiastic presidents" Och för att svara på frågan så tar jag lite vatten till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Pillret på tungan, och ett glas vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 1. Skruvar upp locket på burken. 2. Öppnar munnen. 3. För burken mot munnen. 4. Häller innehållet i burken i den öppna munnen. 5. Försöker svälja så mycket som möjligt. 6. Spottar ut det jag inte kunde svälja tillbaka i burken. 7. Stänger locket på burken och ställer tillbaka det i skåpet. 8. Sätter mig i taket och sjunger "Smells like teen spirit" baklänges. It's my way, or no way at all! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Pillret på tungan, och ett glas vatten. fast e de mina sömnpiller så har ja i vatten i munnen först, så ja inte känner smaken för dom smakar riktigt illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Pillre på tungan o dricker typ 1-2 glas vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Lägger det på tungan, tar ett glas vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Men en fråga? "Jag krossar pillret och lägger det i vatten som jag dricker upp."? Vem gör på de viset? De e metoden senila damer utan tänder väljer. Vad jag vet så minskar effekten om man krossar. Är inte BroDD en senil dam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 1. Skruvar upp locket på burken. 2. Öppnar munnen. 3. För burken mot munnen. 4. Häller innehållet i burken i den öppna munnen. 5. Försöker svälja så mycket som möjligt. 6. Spottar ut det jag inte kunde svälja tillbaka i burken. 7. Stänger locket på burken och ställer tillbaka det i skåpet. 8. Sätter mig i taket och sjunger "Smells like teen spirit" baklänges. It's my way, or no way at all! Lite självmordsbenägen kanske? Tar mina piller med en Spendrups Premium Gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 "Piller? Är det såna som finns under sängen på lördagar?" Jag tar oftast med vatten, bryr mig inte så mycket om var jag placerar pillret. Vote: Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts