Siana Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ja boys hur ligger det till egentligen? Själv tar jag pillret utan tjat och utan vatten, och sväljer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ibland med, ibland utan vatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 In i munnen, inget jaevla vatten! *Svälj* Svälja kan väl vilken idiot som hellst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Alltid med vatten eftersom det är så det är tänkt att man ska svälja dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tuggar sönder och sköljer ner med läsk. Möjligtvis vatten. =) Kan smula sönder den i vatten också. Gillar inte att svälja saker. Det är för kärringar, you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Låter dem "smälta" i en tesked vatten. Klarar verkligen inte av att bara svälja. Vote: Jag krossar pillret och lägger det i vatten som jag dricker upp (egentligen krossar jag det inte, men det här alternativet var bäst). Redigerad 27 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Låter dem "smälta" i en tesked vatten. Klarar verkligen inte av att bara svälja. Vote: Jag krossar pillret och lägger det i vatten som jag dricker upp (egentligen krossar jag det inte, men det här alternativet var bäst). Varför inte köra på brustabletter istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Piller? Är det sånt som... brustabletter is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag tar piller som dem ska tas, vissa ska sväljas hela och andra ska tuggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Varför inte köra på brustabletter istället? Då menar du inte typ C-vitamin va? Min äldre syster har skitsvårt för att svälja. Hon klarar inte mer än en tredjedels ipren... Själv klarar jag en fiskbulle (vilket iof är ganska lätt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tar tre piller två gånger om dagen så jag har vant mig vid att slänga ner det i halsen med nån klunk vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Då menar du inte typ C-vitamin va? Min äldre syster har skitsvårt för att svälja. Hon klarar inte mer än en tredjedels ipren... Själv klarar jag en fiskbulle (vilket iof är ganska lätt...) Nej jag menar verkabletter Din syrra har bara fått för lite kuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Din syrra har bara fått för lite kuk Man sväljer väl inte kuken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 In i munnen, inget jaevla vatten! *Svälj* Svälja kan väl vilken idiot som hellst Ok så du sväljer, bra att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Nej jag menar verkabletter Din syrra har bara fått för lite kuk Um... Var det verkligen KalleR som skrev det där? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Man sväljer väl inte kuken? KalleR vet bara att de får in den i munnen när de suger, sen är det ett mysterium för honom vart den tar vägen där inne, så ibland får han gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 På tungan, o vatten! Men en fråga? "Jag krossar pillret och lägger det i vatten som jag dricker upp."? Vem gör på de viset? De e metoden senila damer utan tänder väljer. Vad jag vet så minskar effekten om man krossar. Finns två saker som kan hända om man gör på de viset: 1) Dom små partiklarna har så låg koncentration, att dom går RAKT IGENOM tarmsystemet, utan att ämnena tas upp... 2) Dom små partiklarna tas upp av kroppen FÖR SNABBT, vilket kan vara som att ta en överdos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Alltid med vatten eftersom det är så det är tänkt att man ska svälja dem. Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ok så du sväljer, bra att veta. Är väl bara att svälja och vara glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hackar skiten sen upp i näsan ffs. Nej men med vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts