siggge Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Fast du får gå rätt mycket på kropp. Iaf när man kommer upp i åldrarna. Det är bara nått som alla som inte spelar innebandy brukar säga. Nu vet ju inte jag om du spelar innebandy eller inte, men det brukar låta så ifrån de flesta jag känner som inte spelar Hehe, nja vet inte om man kan säga att jag spelar innebandy. Tränar med ett innebandylag ibland när de behöver målvakt sen ställer ett kompislag med hockeyspelare alltid upp i Sommarbandyn i Åhus. Kanske är det för att vi är hockeyspelare som vi tycker att man inte få gå så mycket på kropp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Men i hockey har du skydd ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Kass regel, jag som målvakt känner mig mindre delaktig i spelet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts