rabarben Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ja kan man hitta en NRG 500 i Las Venturas? Isånnafall var kan någon sätta ut en liten prick på en karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Du skulle kunna klara MC skolan för att hitta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Självklart. Få guld på alla övningar i mcskolan så står den utanför. Inga svåra övningar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Okej tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Annars står den i San Fieros hamn. ungefär där man lämnar in bilar vid fartyget. Den står också i ett garage i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag vet var den är io San fierro och i Los santos.. Klarade nyss motorcykelnskolan. Guld på allt men fick bara en FCR-900 tror jag den hette! Men vet någon om var det finns en NRG-500 i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag vet var den är io San fierro och i Los santos.. Klarade nyss motorcykelnskolan. Guld på allt men fick bara en FCR-900 tror jag den hette! Men vet någon om var det finns en NRG-500 i Las Venturas. Det kommer spawna en nrg500 till slut. Irriterande bugg att ibland spawnar bara en av motorcyklarna, ibland 2, ibland 3. Och det är aldrig den man vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts