Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 VADFÖR SKA JAG FORMATERA? Tar bara bort VAC om du har det igång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Vadför ska jag ta bort vac bara skojar men hur tar jag bort vac när jag spelar? Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Vadför ska jag ta bort vac Du ville väl lira med fusk på din server? Då ska du ta bort VAC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Om du inte kan stänga av det finns det inget annat val än att ta bort det. Om du vill ha tillbaka det får du installera igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Du. är. riktigt. dum. Har du inga vänner som kan hjälpa dig? Sluta störa oss i vår fridliga vardag, ditt spam-paket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ett annat sätt är att trycka ALT + TAB när du är i spelet, sen trycker du CTRL + ALT + DELETE, och sedan stänger du ner "Explorer.exe" Borde funka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Hur tar jag bort vac när jag spelar? Vad gör explorer? Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Känner stor lust att nu verkligen uttrycka mitt HAT mot dig nu, thegtafreak! Men en 4/5-varnad kan inte bekosta sig något sånt. Damn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Du. är. riktigt. dum. Har du inga vänner som kan hjälpa dig? Sluta störa oss i vår fridliga vardag, ditt spam-paket Mina vänner (kött huvuden) vet inget om vac Känner stor lust att nu verkligen uttrycka mitt HAT mot dig nu, thegtafreak! Men en 4/5-varnad kan inte bekosta sig något sånt. Damn. BUHUUUUUUU Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Explorer gör så att VAC inte kan stängas av. Stänger du av explorer dock så stängs VAC automatiskt av. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Men för-i-helvete. Vi har redan förklarat det femtioelva gånger. Kan du inte läsa? I värsta fall får du sparka lite på datorn. Dom flesta program slocknar då, men hoppar igång efter ett par sek. VAC stängs dock av. Kom ihåg att ta i ordentligt. Och, nej, jag skojar inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hur tar jag bort vac när jag spelar? Vad gör explorer? SNÄLLA. VILL FAN BANNA DIG!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Men för-i-helvete. Vi har redan förklarat det femtioelva gånger. Kan du inte läsa? I värsta fall får du sparka lite på datorn. Dom flesta program slocknar då, men hoppar igång efter ett par sek. VAC stängs dock av. Kom ihåg att ta i ordentligt. Och, nej, jag skojar inte. DU NU ÄR VIRUS PROGRAMMET SÖNDER SÅ DET STRÖMMAR IN VIRUS MODERKORTET ÄR KNÄCKT PÅ MITTEN GRAFIKEN ÄR 8-BITS INGA IKONER SYNS OCH MINA SPEL ÄR BORTA SÅ TACK FÖR HJÄLPEN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) ...Bara jag som garvade? Fast det är väl säkert lögn, det där han sa. Redigerad 27 september, 2005 av Tiger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 ...Bara jag som garvade? Fast det är väl säkert lögn, det där han sa. Nä! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 DU NU ÄR VIRUS PROGRAMMET SÖNDER SÅ DET STRÖMMAR IN VIRUS MODERKORTET ÄR KNÄCKT PÅ MITTEN GRAFIKEN ÄR 8-BITS INGA IKONER SYNS OCH MINA SPEL ÄR BORTA SÅ TACK FÖR HJÄLPEN Låter, typ, väldigt troligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 ...Bara jag som garvade? Fast det är väl säkert lögn, det där han sa. Nää Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 ...Bara jag som garvade? Fast det är väl säkert lögn, det där han sa. NEJ! Sitter och asgarvar åt honom fortfarande. Snart kommer morsan in och undrar vad det är för fel på mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Jepp, när man formaterar försvinner VAC. Och allt annat på hårddisken. Inklusive operativsystemet. Det vill säga om man har båda på samma disk. Sen så går det inte att formatera en disk om systemet ligger på den inne i systemet. Logiskt? Och Weeners otroligt intelligenta(och förhoppningsvis ironiska annars har väl Gud straffat honom med hjärnskada) lösning gör att du stänger av operativsystemet och kommer till inloggningsrutan till OS:et. Om ni finner honom irriterande, så rapportera, skriv inte då ni bara boostar tråden. Det här är fan bara för jävligt av er. Tycker alla som jävlats med gtafreak i den här tråden + han själv borde få en varning p.g.a. personangrepp och troligtvis en låsning på tråden. Redigerad 27 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts