Pico Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Vänta. När du kör 'Sven CO-OP', Alt+Tab:a dig ut ur spelet och tryck in Ctrl+Alt+Delete. Nu råder jag dig att avsluta lite akiviteter och processer som verkar vara skumma, särskilt de med 'V', 'A' och 'C' i namnen. Pröva dig fram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 MEN FAN JAG HAR INGA AKTIVITETER IGÅNG NÄR JAG SPELAR SÅ GE MIG NÅTT VAC PROOF FUSK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Konstigt, funkade när jag lanade sist. Prova att slå på skärmen lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) DET FUNKAR JU INTE Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Men shit. e du så där dryg kan du väl fan ta å dra nån annan stans.. gå å gråt hos mamma din fula p12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Eh? Klart du har aktiviteter igång. Annars skulle du inte kunna spela. Testa följande: Stäng av och avinstallera dit anti-virus program. Det är nämligen integrerat med VAC. Sen gör du som Pico sa; Tryck Alt+Tab och sen CTRL+ALT+DELETE när du spelar. Gå in under fliken "Processer" och stäng ned alla med "V", "A" och "C" i sig. Efter det går du in på START->Program->Tillbehör->Kommandotolken. Där skriver du "FORMAT=C:". Det ska stå med stora bokstäver och utan citiationstecken. Nu hjälper jag dig bara för att du ska sluta spamma. Redigerad 27 september, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) ?????????????? Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) ???????????????????? *onödigbild* Omg.... hur gammal är du igentligen? Redigerad 27 september, 2005 av MoriX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Okej, jag ska förklara lite bättre. Gå in i START- menyn. Sedan går du in på "Tillbehör" (där du hittar Paint) och väljer "Kommandotolken". Kopiera den här texten och klistra in där: FORMAT=C: Sen trycker du bara på Enter. Det tar bort alla processor som slutar på "C". Vilket VAC gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Okej tack Tar den BORT eller avlutar sakerna? Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Okej, jag ska förklara lite bättre. Gå in i START- menyn. Sedan går du in på "Tillbehör" (där du hittar Paint) och väljer "Kommandotolken". Kopiera den här texten och klistra in där: FORMAT=C: Sen trycker du bara på Enter. Det tar bort alla processor som slutar på "C". Vilket VAC gör. LOL. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Stänger av. VAC sätts på igen nästa gång du startar om datorn. Men då är det bara att skriva "FORMAT=C:" i Kommandotolken igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) LOL. Han berättar ju sanningen Redigerad 27 september, 2005 av MoriX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) AAAHHHH DET FUNKAR INTE Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 AAAHHHH Vadå? Förstår du fortfarande inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Gtafreak vet du vad man gör när man formaterar en hårddisk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hmmm... Prova att gå in på "Den här datorn". Högerklicka på "C:" och välj "Formatera...". Det ska också funka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) VADFÖR SKA JAG FORMATERA???? Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 VADFÖR SKA JAG FORMATERA? Det tar bort VAC!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts