thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tja jag vill kunna fuska på MINA servrar men vac (valve anti cheat) vill inte låta mig göra det så jag skulle vilja ha ett program som stänger av vac när jag vill det. Jag har sökt men jag hittar inget så snälla HJÄLP MIG. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Orkar cheaters finns en cs tråd Fragbite? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag vill ha det till sven coop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Sånt får man inte prata om här. Alla tidigare trådar har iallafall blivit låsta. *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Nehe SUUUUCK :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tja jag vill kunna fuska på MINA servrar men vac (valve anti cheat) vill inte låta mig göra det så jag skulle vilja ha ett program som stänger av vac när jag vill det. Jag har sökt men jag hittar inget så snälla HJÄLP MIG. Om du vill fuska på DINA servrar så kan du skrivasecure 0 i consolen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) JAAA TACK WOHOOO akta er nu när ni är på mina servrar (nu låter vi tråden bara dö ut) Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 NEEEEEJ DET FUNKAR INTE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hahaha, du är så jävla skön! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Snyft ni bara skrattar ut mig för att en grej inte funkar :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Bwahahahaha. Din server? Om du vill fuska varför la du in VAC? LOL. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hur gammal är du egentligen, thegtafreak? Känns som du borde vänta några år för att hänga på det här forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hmm-- testa med att snacka med VAC, och fråga ifall du kan få skapa en fuskarserver och de kanske kan dra bort det från en server med viss ip? Cortez: Såvitt jag vet så har alla servers det automatiskt... mina servers jag brukar skapa när jag betatestar mina banor har vac aktiverat. :F Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Prova med dessa: vac 0 sv_secure 0 leavethisforum 0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hmm-- testa med att snacka med VAC, och fråga ifall du kan få skapa en fuskarserver och de kanske kan dra bort det från en server med viss ip? Cortez: Såvitt jag vet så har alla servers det automatiskt... mina servers jag brukar skapa när jag betatestar mina banor har vac aktiverat. :F Har för mig att man får välja om servern ska ha VAC eller inte när man startar den. Vet inte om det fortfarande är så nu när VAC2 funnits ett tag men men. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) HUUUR HUR FÅR JAG TAG I ETT VAC DISABLER AAAAAAAAAAAAAAAAARRRGGHH Redigerad 27 september, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Men för-i-helvete! Att du aldrig lär dig! Du lär inte få några vettiga svar om du spammar. Tror det blir bäst för alla om du lämnar det här forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Men för fan! EDIT: W0rd som fan på Jacker där. Redigerad 27 september, 2005 av Geten123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Prova med dessa: vac 0 sv_secure 0 leavethisforum 0 Du menar leavethisforum 1? Gtakillen; tänkt på att det finns VAC-proof fusk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Du menar leavethisforum 1? Gtakillen; tänkt på att det finns VAC-proof fusk? Ja men jag har inte hittar några Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts