ssfh Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Någon annan som okså har det och vill spela?, för just nu ser jag inte en enda server eller spelare inne Obs: Onödig tråd men vill gärna ha nån o spela med så kunde lika bra fråga här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Har inte köpt men kommer kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Lika krävande som CS: Source? Får man det om man köper HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Lika krävande som CS: Source? Får man det om man köper HL2? Aaa det tror jag att det e men jag tror det spelet följer med när man köper Cs:source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Lika krävande som CS: Source? Får man det om man köper HL2? Nej, det följer inte med HL2 iallafall, man måste köpa det löst. ...Såvida man inte har köpt Silver- eller Gold-paketet av HL2 på Steam har jag för mig. Men inte med Bronze-paketet, som är samma som säljs i affären, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vad gör man på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nej det följer inte med Halflife2. Du måste köpa det för 17dollar. Day of defeat är andravärldskrigsspel. Men det suger eftersom det kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 DoD är inte specielt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts