Bogren198 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 e de nån mer än ja som upptäckt att pc versionen av james bond 007 nightfire är sämre än konsol versionen? pc har 9 uppdrag medan konsoler har 12... båda har nästan helt skiljda handlingar... konsolerna har en bättre HUD... Multiplayer är mer utvecklat på konsolerna vilket för mig känns ganska lustigt eftersom pc har internet stöd och en stor online entusiasm med många bond fans... konsol versionerna har fordon medan pc är utan... jag skulle kunna hålla på här i tre år för jag är så j*vla besviken alltså... betala 500 spänn för skit?!? då skulle ja lagt till 100kr å fått ett redigt på os2... skamligt ea games... gör man ett multi konsol spel så ska det fan ha samma handling på alla eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Lucky me....jag har det till GameCube... ett rätt skojsigt spel är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har det till PLAYstation 2 kul men svåra uppdrag tiiim vilket uppdrag e du på jag e på kärnkraftverket jag klarar det inte :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 har klarat alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts