Shady_4_life Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Här : *** Redigerad 27 september, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Dats liek teh kewlest sith evers!!1111!1!1! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Warez *report* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Här : *** Förstår inte, vad är det du vill visa? Rapporterat, haha. Ahh.. Äntligen får jag klicka lite.. Redigerad 27 september, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Förstår inte, vad är det du vill visa? Rapporterat, haha. Ahh.. Äntligen får jag klicka lite.. Raporterad??? för vad?!!! EDIT: vad e Warez? Redigerad 27 september, 2005 av Shady_4_life Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Raporterad??? för vad?!!! EDIT: vad e Warez? För att du skapat en värdelös tråd och länkar till en sida med warez, säger det dig något? Ahh.. Krax hann före Modifikation: http://sv.wikipedia.org/wiki/Warez Redigerad 27 september, 2005 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Är det bara jag som inte kan rapportera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 För att du skapat en värdelös tråd och länkar till en sida med warez, säger det dig något? Ahh.. Krax hann före Modifikation: http://sv.wikipedia.org/wiki/Warez Jaha..det visste jag inte! trodde man fick lägga upp låtar här?! har sett många andra Låtar läggas upp här!!! och Lönt att så många raporterar!!! SORRY visste INTE att man inte får lägga upp låtar här Så nån som har makten till att ta bort topicen...PLZ gör det..vill inte ha massa problem! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Är det bara jag som inte kan rapportera? Tydligen, jag kan tror jag, det funkar att klicka på knappen har dock inte klickat vidare eftersom jag inte är någon rapportera-medlem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jaha..det visste jag inte! trodde man fick lägga upp låtar här?! har sett många andra Låtar läggas upp här!!! och Lönt att så många raporterar!!! SORRY visste INTE att man inte får lägga upp låtar här Så nån som har makten till att ta bort topicen...PLZ gör det..vill inte ha massa problem! De låtarna har dock inte varit upphovsrättsskyddade vilket dessa är. Så, allt är sagt - leave this topic to die.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Det var ju bara massa skitmusik där...who da hell listens to hiphop?? Shady_4_life: jag tror du fattat poängen. låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts