eXotic Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag är den ända av alla jag känner som är reggade, jag och en kompis brukade besöka sidan när vi var aktiva på SA, men jag reggade mig inte förrens efter jag slutat spela SA . MEn som sagt, jag är den enda (vad jag vet) av alla jag känner som är reggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag känner 2 st Mr.Jocke och Mr.hide (Jocke är lilla mi ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Nope, Tomt som fan på forumiter här uppe i Norr...Kanske 3-4 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Känner ingen!=) Men har dock sett P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Känner ingen!=) Men har dock sett P-C Buuuhuu, du har sett mig också. Men din fegis vågade inte hejja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Gtapimpfoolife. från 6.an Topp3. syrrans förra klasskompis. jaeger har ja säkert sett .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Känner ingen från forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Känner ingen!=) Men har dock sett P-C Var? NÄR? hu! Har sett: pottzork, hemulen och kaboom. Redigerad 27 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Buuuhuu, du har sett mig också. Men din fegis vågade inte hejja. Ska du säga, du ropade inte på honom heller trots att du såg honom. Tss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jocke91 e min bästa polare i värkligheten. Han har bara skrivit 1 inlägg, men jag känner honom i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ska du säga, du ropade inte på honom heller trots att du såg honom. Tss. Ehum, näe. Jag stog & väntade på en karusell med en tjej på grönan. Han såg min rygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag känner Crice, men han känner inte mig. Eller som Oscar Wilde skulle ha sagt "Mmm...doughnuts". Logicman strikes again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Känner 666th våfflan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Ingen, av vad jag vet. Redigerad 28 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ingen men Crice eller Pico har ringt hotsamtal till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag känner Joey eller ska vi säga kände? Det är ju det du säger. Så säger du förövrigt om alla dina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Känner ingen. Har nog inte sätt någon irl heller. Känns gött... Mr anonymous... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 GiZmo och Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Inte någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Mika, Sofie, NiXor känner jag IRL. Har träffat Hultenius, Jocken, Zyber. Sen har jag "sett" lite olika folk i webcam om det nu räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts