Patrik Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Två som inte skrivit nåt, och har sett nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Min kusin och en av mina kompisar är registrerade, men jag tror inte de har skrivit någonting alls Crice har ringt mig en gång för längesen också, men det har han nog förträngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Crice har ringt mig en gång för längesen också, men det har han nog förträngt Ja. Gjorde dock en hel del konstiga saker för några år sedan. Har talat med Pico i telefon faktiskt. Och så har jag sett aikjonas12. Muahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag känner Zack, Ebeeto, Tija och Siana Beat that you matha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ingen som har sett/känner mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Yupp Conny_S och soliter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag har sett. jaeger, Topp3, MoriX (eller vad han heter) MatriX eller nått sånt kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Känner inte någon speicellt bra, och har inte träffat någon heller. Av de som jag känner något om, är kanske vigge den jag känner bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Har talat med Pico i telefon faktiskt. "Eh, jag ska slå in käften på dig jävla bonnläpp." Trauman är kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 "Eh, jag ska slå in käften på dig jävla bonnläpp." Trauman är kvar... Kan jag rå för att du låter som Farmen-Gutta? Knappalunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 ...inte ens mig själv... *Nynnar på Someday You Will Be Loved med Death Cab For Cutie och skär mig själv... ...sakta. Sakta nu...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Sa inte du att du såg mig vid Kaggtåget när du tog studenten? Har för mig det Jag har iaf sprungit förbi dig på Baronen en gång. Men jag känner ingen på forumet irl iaf. Jo precis.. jag känner igen dig, men jag känner dig ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Känner MrCoffo här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Känner ingen , och vill inte lära känna nån heller efter vad jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Min kusin Makker, som inte är så aktiv längre, och sen ZeWoX, som skivit 2-3 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Iförsig känner jag samma personer som tomtefar, men jag kan nämna det igen för att stila: Stora_Tomtefar Tija Zack Ebeeto Sedan har jag ringt ett telefonsamtal till unge herr xstreem Men nuförtiden brukar jag besöka okka under kvällstimmarna och titta på honom när han sover... Bara titta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Har talat med Crice i mick, fast det var bara jag som pratade. Berätta crice, men du var så elak mot mig på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Känner och känner kan väl diskuteras men KalleR och StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Zlipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Två som inte skrivit nåt, och har sett nån annan. Oi, möjlgtivs moi..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts