swempa Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Har snurrat runt i hela spelet nu känns det som bara för att jag vet inte vart jag ska ta vägen efter uppdraget "Up up and away" Det var uppdraget när man skulle sno 4 st. polismotorcyklar m.m men nu är det tvärstopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Sök finns information. Du ska få ett telefon samtal. Good Luck!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swempa Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ja, det telefonsamtalet har jag fått efter att jag flög med helikoptern tillsammans med den stora bilen till min flyplats. Men det är något jag ska få tag på. Jag kom ihåg att han i telefonen sa något liknande "Ring mig när du har fått tag på det" Men jag kom ju inte ihåg vad det är för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Du ska dejta Millie tills du har typ 40% med henne eller mer. Då ringer hon dig så får du hämta kortet hemma hos henne. Sen ringer Woozie och sen får du spela ett väldigt roligt uppdrag. P.S Du kan även döda Millie, på det sättet får du också hämta kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kan man få 100% i slutet ifall man dödar Millie? Man får väll inte 100% med henne och då kan man väll inte få 100%(progress made)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Reefer tjejerna behöver man inte ha 100 % för att få 100 % i progress mode, man behöver inte heller alla "unique stunt jumps" heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts