FoxtroT Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Dator Och Boxning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Vote: Annat, Jag hoppar trampolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Annat Skateboarding och bordtennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Shaolin Kung-Fu på i Stockholm Tränar du SYD eller NORD? jag tränar syd iaf. Har rött bälte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 CS Är inte någon sport.... Det låter inte speciellt fysiskt krävande (vet : schack) ..... Down whit CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag spelar golf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag tränar Kampsort-kyokushin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Annat, cykling (på träningscykel) och styrketräning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kan någon som håller på med någon kampsport. Berätta lite om det, värkar ganska kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Kan någon som håller på med någon kampsport. Berätta lite om det, värkar ganska kul? Jag har tränat ju-jutsu i två år och Kung-Fu i ett år. Och jag tycker du ska börja på kung fu för det är effektivt. Dock inget för mesar det förekommer härdning, Och då måste du klara av att se blod. Igår började en nybörjare lipa En Kung Fu sida (Syd Shaolin) Kolla om det finns någon klubb nära dig Redigerad 28 september, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 CS Men ! Du måste erkänna att det låter förjävla dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Våt- Inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Null vote, jag sover 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag har tränat ju-jutsu i två år och Kung-Fu i ett år. Och jag tycker du ska börja på kung fu för det är effektivt. Dock inget för mesar det förekommer härdning, Och då måste du klara av att se blod. Igår började en nybörjare lipa En Kung Fu sida (Syd Shaolin) Kolla om det finns någon klubb nära dig Okej. Är det lätt att skada sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Okej. Är det lätt att skada sig? Nej alsså jag menar att det kan blöda när man härdar. T.ex när vi ska slå varandra på underarmarna det gör skitont och ibland börjar det blöda. Men annars är det väl ifall man kör fri kamp och någon råkar knäa en i kuken. Redigerad 29 september, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts