felshoe Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 En Enda känsla, fyller östra stå, och elden brinner i hjärtats varje vrå. Ett enda liv, ett enda lag, en enda kärlek Röd Och Blååå. ÖRGRYTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Att titta på fotboll är ungefär lika kul som att titta på bingolotto med farmor... VM är dock kul. Det är den näst meningslösa sporten som finns. Men för att vara lojal: MFF, Di Blåe! Traktorpulling (stavning) är den absolut tråkigaste. En anabola-traktor som drar ett ton sk*t från pungt "A" till pungt "B". Redigerad 28 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Djurgården...borde säga gefle men de var inte i allsvenskan nä jag blev inbjuden till en A-lagsträning med djurgår'n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vote: IFK Göteborg var senast på ifk-malmö, jag höll fan på att skita ner mig när malmö satte stolpen i 92:a minuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vote: IFK Göteborg var senast på ifk-malmö, jag höll fan på att skita ner mig när malmö satte stolpen i 92:a minuten Ni van p.g.a domarn var blind för fan. Offside på 2 st götar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts