Anathema Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 I GtaSajten finns det många många gtaare, Hur många kan du namnen på? Jag kommer nog mest ihåg: Cortez Crice Jacker Siana Lance Vance Dance Vice leftbehind och Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Emm va?, kan namnet eller nicket? sitter man och tänker ett tag kan man ju komma på hur många nick som hellst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Anathema kommer jag inte glömma för han gjorde en väldigt onödig topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Fattar noll med denna topic. Kan någon vara snäll och förklara för den trötte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Öhhmm...vi som har varit medlemmar ett tag kan ju en hel del "nicks". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Sorry ska förklara bättre.. Det jag mennade var att när ja tänker på användarna på gtasajten så kommer oftast dessa namn upp... Tråden skapades för att jag hade tråkigt och har inget intressant att läsa/göra.. Lås den om den är onödig. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ok nu fattar jag. Fanns det inte en sån här topic för en månad sen ca. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 MetoC7 och hultan... även Invictus kommer uppnånstans. Fråga mig inte varför Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts