Tweak Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 . http://media.psp.ign.com/media/723/723575/imgs_1.html Fick det från Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Kung. Måste köpa ett PSP snart.. Skönt att komma tillbaka till LC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Skulle vara kul att komma tillbaka till LC. Men jag köper dock inte en konsol för att få spela L.C Stories. Och lägger knapprigast ut flera tusen. Förmodligen, eller jag hoppas, att det kommer ett nytt GTA till ps3 då det kommer ut. Köper kanske ps3 då, dock inte bara för gta-spelet. Jag är en Playstation lover. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Skulle absolut köpa en PS3 enbart för ett GTAspel, men en PSP, nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Grymt vilken långsam server dom hade. Blääää! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Bara jag som tycker Tony liknar Tommy lite? Redigerad 27 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Bara jag som tycker Tony liknar Tommy lite? Har inte tänkt på det så mycket. Men nu när du säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Skulle absolut köpa en PS3 enbart för ett GTAspel, men en PSP, nja. W0RD! Håller fullständeigt med dig. GTA är ett topp-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Bilder http://www.1up.com/do/media?cId=3137613 http://www.1up.com/do/media?cId=3137613 Redigerad 28 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 BLir så besviken på att det inte släpps på pc :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 BLir så besviken på att det inte släpps på pc :'( :'( :'( :'( :'( Blir så besviken på att det inte släpps till PS2/PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Dom måste väl släppa till dator iaf. Annars så va ju inte de nya lc så himla roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Lööönt att köpa en Psp... Playstation 3 kommer ju om typ ett år, om jag inte har fel så kommer det att komma en ny bärbar konsol Bättre skulle jag gissa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vad kostar ett PSP som billigast i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tycker inte alls det värkar så bra, och köper aldrig psp för att få spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Vad kostar ett PSP som billigast i Sverige? 2390 kr är det billigaste du kan köpa det för idag. Möjligtvis billigare begagnat. Och btw, aningen stor signatur du fått tag på. Redigerad 1 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Salvatore Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 BLir så besviken på att det inte släpps på pc :'( :'( :'( :'( :'( Samma här... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vad kostar ett PSP som billigast i Sverige? Minska din signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts