Bubba Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tjoho! Jag o några i klanen undrar om ni vet var man kan ladda ner plugins som gör så att man kan slaya, slapa och typ vota vilken bana man vill byta till osv.. vet ni något så säg plzz! // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 amxmod.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 För det första så kan du säga vilket spel du menar? (Duh).. Men jag drar en vild gissning på CS.. Samt att du har blivigt tillsagd ett flertal gånger om att det finns en officiell CS tråd.. Dra dina frågor därifrån frånochmed nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ehh ok jag menar amxmod X till counter-strike 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ehh ok jag menar amxmod X till counter-strike 1.6 http://www.amxmodx.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts