Deffeye Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ja som sagt så är halva kartan i San fierro och Los santos borta, alltså det är helt osynligt på minikartan och man ser inte vägarna eller nånting. Varför? Vet inte vad som är problemet. Innan jag installerade om spelet så fanns hela kartan men nu när jag har installerat om GTA:SA så finns som sagt bara hälften av kartan. Nån som vet vad problemet är? Orkar verkligen inte installera om spelet för typ 5'e gången Hoppas jag inte skrev alltför flummigt nu bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Testa installera om igen... hehe. Jag vet faktiskt inte vad som är felet, men jag kan lägga upp .txd filen bara du berättar vilken kartan ligger på. Om du inte är så erfaren av sånt så kan väl någon annan berätta, så kan jag lägga upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts