ZcruweN Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Allt jag vill säga är adjö jag lämnar nu detta forum, kanske för evigt eller bara för en stund. Anledningen till att jag lämnar är att det kommit in så mycket omoget folk till detta forum och jag stör mig lite grann på det. T.ex jag läste en topic i SA avdelningen om nånting som miami_vice88 eller vad han nu hette hade skrivit om att man kunde röka, där plus flera andra topicar så märker jag att folk försöker dra till sig så mycket uppmärksamhet som möjligt. Det är en sak som jag stör mig otroligt mycket på OCH en sak till, det är en del medlemmar som ska visa sej tuffa och skriva "kuksugare" och såna ord. Så vi ses alla goa Gtasajtare kanske nån gång i framtiden, eller kanske aldrig kommer sakna er lite grann :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Allt jag vill säga är adjö jag lämnar nu detta forum, kanske för evigt eller bara för en stund. Anledningen till att jag lämnar är att det kommit in så mycket omoget folk till detta forum och jag stör mig lite grann på det. T.ex jag läste en topic i SA avdelningen om nånting som miami_vice88 eller vad han nu hette hade skrivit om att man kunde röka, där plus flera andra topicar så märker jag att folk försöker dra till sig så mycket uppmärksamhet som möjligt. Det är en sak som jag stör mig otroligt mycket på OCH en sak till, det är en del medlemmar som ska visa sej tuffa och skriva "kuksugare" och såna ord. Så vi ses alla goa Gtasajtare kanske nån gång i framtiden, eller kanske aldrig kommer sakna er lite grann :'( Jag vet hur det känns. Hejdå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Och? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Och? Wörd, intresseklubben antecknar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Kom tillbaks om ett halvår när alla som aldrig har varit på ett forum sticker för att GTA:SA börjar bli gammalt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Satsar 5 öre på att han är tillbaka inom en vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) .careface. Redigerad 26 september, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Gargh... far åt helvete, ingen bryr sig. *cuttar armlederna till My Chemical Romance* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Den här tråden kommer som alla andra hejdå trådar att låsas inom kort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Är orolig att Gtasajten ska sluta som fuska.se's forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) *Otroligt gammal,och tråkig bild* Jaaaa, den var rolig...umm...2002? Redigerad 26 september, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Hejdå!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Är orolig att Gtasajten ska sluta som fuska.se's forum. Hur slutade fuska´s forum? Ontopic. Bye bye :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Happ, du som lovade oss mer av din sjuka humor.. Kommer inte sakna dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Hur slutade fuska´s forum? Ontopic. Bye bye :'( Likadant som det började, medelåldern där är typ 10 år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vad är det för fel på folk? varför skapa sånna här trådar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts