swempa Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jag förstår inte hur man hoppar ut från planet i ett av uppdragen. Man skå flyga till en s.k jumping point, men när jag är ovanför den så har jag tryckt på alla tangernterna, men han hoppar ändå inte ut! är det en bugg eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ja när jag hoppar så trycker jag på (ENTER) vilket uppdrag är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swempa Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jg kommer inte ihåg vilket det är! men man håller till mycket vid casionorna i vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Om det är det uppdraget som jag tror så ska man flyga mot ett flyglan. Man ska vända precis innan man mött det så man flyger åt samma håll. Sen är det bara att flyga igenom "ringen" så hoppar han själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Dam and blast heter missionet va? du får det av Wu Zi Mu... Och det är i Venturas, inte vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Antar att det är Dam and Blast. I det uppdraget ska du i alla fall flyga in i en corona som är väldigt högt uppe, innan det kan du inte hoppa ut ur planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts