Jazz Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ja, säljs dessa fortfarande? Isdannafall letar jag hefter något med gaspedal, broms och ratt, resten kvittar. Någon som vet något bra? /Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jodå det säljs fortfarande: http://www.webhallen.com/list.php?avd=3&konsol=13&genre=189 där finns några, kan dock inte tipsa om någon eftersom jag inte själv har en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Thx! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Klart det finns. finns ratt med stol där den lutar å skakar och håller på för å få exakt känsla.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) finns ratt med stol där den lutar å skakar och håller på för å få exakt känsla.. =) Om man vill lägga ut 30.000 kr ja, eller vad det var. Redigerad 25 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Logitechs MOMO är nog den bästa ratten du kan få för en vettig peng... Ska själv köpa en sån snart Annars finns ju Logitech Wingman Formula Force GP, den är helt okej för det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Gillar Logitechs rattar, har en själv, och den har funkat väldigt bra, väldigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 En kompis har en ratt som inte är använd mer änn 2-3 ggr och har gas/broms pedaler, växel och ratt ... nått att köpa för 250 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jag köpte en DeXXa för sådär fem årsedan eller så. Den är gullig och dålig, och samlar i skrivande stund på min nedersta hylla Jag tror att den kostade mig en eller två väldigt billiga hundralappar. Den köptes på Ica-supermarket i Kungälv. Den har givit mig många fina stunder. Dock så är jag, vad jag vet, den enda inom min vänskapskrets som äger en. Mina vänner kan ju bara ta och slänga sig i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 En kompis har en ratt som inte är använd mer änn 2-3 ggr och har gas/broms pedaler, växel och ratt ... nått att köpa för 250 kr? Det beror ju helt och hållet på vad du själv är ute efter? En värsting ratt? En bra ratt för inte för mycket pengar? En fattigmansratt ? Vad heter ratten? Det kanske är en bra ratt för en billig peng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Köp en Gula tidningen eller nåt sånt, eller sätt upp en lapp om att du söker en beg. ratt på nåt varuhus eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts