Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Men som en (förmodligen) klok gammal gubbe sa hemma på farstutrappen: "Smaken är som baken, delad" Edit : Kan även vara: "Smaken är som baken, tvådelad" "Smaken är som baken, två skinkor på vardera sidan om strecket " Smaken är som röven, nersmetad i bajs. Det är dom allra klokaste orden jag har hört. --- Länge sen jag såg någon Terminator film. Tror inte att det är min cup of hot coffe riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Smaken är som röven, nersmetad i bajs. Det är dom allra klokaste orden jag har hört. --- Länge sen jag såg någon Terminator film. Tror inte att det är min cup of hot coffe riktigt. A just det den också Riktig gammal klassiker Finns ju den här också: " Smaken är som baken, fast i toan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Tvåan är såklart den bästa... ettan kommer på andraplats och trean sög lite grann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 1:an och 2:an äger ju förfan! 3:an har jag dock inte sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Trena var inte så kul , nej...1an och 2an däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Tycker inte trean var så dålig, men den är sämst av Terminator-filmerna. Älskar däremot ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ettan, sådär. Tvåan, über grym! Har även sett den ocensuerade filmen. Det är grym. En del som dom har plockat bort faktiskt. Trean blev man bara besviken på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Tvåan är grymt bra. Är lite osäker på om jag sett ettan, men trean har jag inte sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Ettan, sådär. Tvåan, über grym! Har även sett den ocensuerade filmen. Det är grym. En del som dom har plockat bort faktiskt. Trean blev man bara besviken på. Menar du directors cut? isåfall så ja det är vissa coola scener typ när dom öppnar anries huvud o tar ut chipet för att han ska kunna lära sej mer, när man sett det förstår man varför john connor säger "are we learnig yet?" när dom snor en bil Redigerad 30 september, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts