samool Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Jag undrar om någon vet om det finns något program till internet explorer som gör att man kan ändra fula ord t.ex. Som om ordet "sex" står på någon sida kan man göra så att det autokorrigeras till äpple eller något sånt . Lite knasig fråga men pappa undrar... Redigerad 25 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Det är möjligt. men för fan hur tänkte du när du gav tråden denna titeln? vill igentligen låsa tråden direkt, men får väl vara lite snäll Ändrade den åt dig... försök skriva en lika utförlig titel du med i fortsättningen. istället för "hej" Redigerad 25 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Det är möjligt. men för fan hur tänkte du när du gav tråden denna titeln? vill igentligen låsa tråden direkt, men får väl vara lite snäll Varför inte ändra trådtiteln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Varför inte ändra trådtiteln? För att jag kanske redan har gjort det kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vad gulliga ni är mot varandra hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Jag får ursäkta! My mistake... Det är sånt som händer, hoppas någon kan komma med svar hursomhelst Tack på förhand. Edit: Om ingen vet så kanske det är någon som vet något annat forum som har lite mer inriktning på software? Engelska eller Svenska spelar ingen roll. Redigerad 25 september, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 För att jag kanske redan har gjort det kanske Du hade inte gjort det när jag skrev föregående post . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) .lol.. sex är inget fult ord.. säg åt far din att sluta lölja sig och försöka gömma sig för verkligheten Redigerad 26 september, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Du hade inte gjort det när jag skrev föregående post . Jo, jag ändrade den XX.39, du skrev din post XX.41 Redigerad 26 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jo, jag ändrade den XX.39, du skrev din post XX.41 När jag tryckte på add replay så va det inte ändrat . men skit samma, nu är det ändrat, alla är glada och nöjda. yey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) .lol.. sex är inget fult ord.. säg åt far din att sluta lölja sig och försöka gömma sig för verkligheten Men, håll inte på, det var ett exempel. Försök ge svar istället. Redigerad 26 september, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tror inte att det finns något sånt med prova alltid din bästa vän Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jag undrar om någon vet om det finns något program till internet explorer som gör att man kan ändra fula ord t.ex. Som om ordet "sex" står på någon sida kan man göra så att det autokorrigeras till äpple eller något sånt . Lite knasig fråga men pappa undrar... "Och alla vet ju att tre plus tre är äpple" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) "Och alla vet ju att tre plus tre är äpple" MEN, ofta man skriver sex somn en 6:a. men du.. Ahha, okej de e klart om man inte använder siffror Redigerad 27 september, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts