gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tja är det nån som vet ett grafik kort som man kan spela battlefield 2 på under 1000- lappen. Tacksam För Svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tja är det nån som vet ett grafik kort som man kan spela battlefield 2 på under 1000- lappen. Tacksam För Svar Low också då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Low också då eller? Fattar inte riktigt men om det är grafik inställningarna du menar så är low ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Oki men du kan köra på meduim med detta tror jag. Sapphire Radeon 9600 Pro Advantage 256MB DDR - TV-Ut / DVi finns för 995 :- hos webhallen Redigerad 25 september, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Gulligt... www.skrivihop.nu (grafikkort, inte grafik kort) Vänd dig till den här tråden istället. Men men, under tusingen blir det svårt att få det att flyta på bra... Möjligtvis Sapphire Radeon 9600... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Oki men du kan köra på meduim med detta tror jag. Sapphire Radeon 9600 Pro Advantage 256MB DDR - TV-Ut / DVi finns för 995 :- hos webhallen Ok tack så mycket men jag sökte och hittade det 200 kronor billigare. EDIT :Stavfel Redigerad 25 september, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ok tack så mycket men jag sökte och hittade det 200 kronor billigare. EDIT :Stavfel ... Jag tror knappast att det är samma kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 ... Jag tror knappast att det är samma kort.. Jo det är det kolla länken Här är det!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Radeon 9600 PRO är det enda som jag skulle satsa på för ~1000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jo det är det kolla länken Här är det!!!!!! Det där är Pricerunner, ingen affär. Du har gjort en sökning, och antagligen hittat ett gammalt resultat, för det finns ingen länk till affären som säljer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts