IceCandy Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag vet att det redan finns trådar där man diskuterar spelet, men har ingen lust att dra upp en gammal tråd. Har en fråga om en grej i spelet. Det är så att alla videosekvenser eller vad man skall kalla det för är jättehackiga, både ljudet och bilden. allt stannar, och ljudet hackar, sen så rör sig bilden igen, och ljudet ändras efter kanske 10 sek, också stannar allt igen, åsså håller det på så. Undrar vad man kan göra åt det? Kunde inte hitta några inställningar för det hela under options, och skivan har inga repor så det kan ju inte vara därför det hackar. Hackar alltså bara under mellansekvenserna, inte annars i spelet. (Med mellansekvenserna menar jag tex när den där grottbruden Zanna flyger iväg och sådant.) Nån som vet vad som kan göras åt saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Har du dom senaste drivrutinerna till ditt grafikkort? Redigerad 25 september, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har du dom senaste drivrutinerna till ditt grafikkort Vettefan. Men köpte ett nytt grafikkort för en vecka sedan, så då kanske jag har det?..eller? kan inte mycket om grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vettefan. Men köpte ett nytt grafikkort för en vecka sedan, så då kanske jag har det?..eller? kan inte mycket om grafikkort Mja, kanske, vad har du för grafikkort? Ati? Geforce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Mja, kanske, vad har du för grafikkort? Ati? Geforce? Ati. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Ati. Okey, du kan ju testa tanka dom senaste från Ati(Direktlänk: https://support.ati.com/ics/support/default...&questionID=640) Du kan också använda "omegas drivrutiner"(vilket jag själv gör) Dom kan du hämta på www.omegadrivers.net. *edit, När jag köpte mitt atikort så följde det med drivrutiner på skivan. Redigerad 25 september, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Okey, du kan ju testa tanka dom senaste från Ati(Direktlänk: https://support.ati.com/ics/support/default...&questionID=640) Du kan också använda "omegas drivrutiner"(vilket jag själv gör) Dom kan du hämta på www.omegadrivers.net. Testar med grejerna från den förstnämnda sidan. Valde den som det bara stog With control panel på, istället för Catalyst control center. Det spelar ingen större roll hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Testar med grejerna från den förstnämnda sidan. Valde den som det bara stog With control panel på, istället för Catalyst control center. Det spelar ingen större roll hoppas jag? Nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har installerat drivrutins-prylen nu. Blev ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har installerat drivrutins-prylen nu. Blev ingen skillnad. När jag hade spelet förut så var det också så men jag kunde inte fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hum, konstigt. Det verkar inte finnas någon patch heller. Kanske en miss av " Vivendi Universal Games "? (om det nu var dom som gjorde spelet. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hum, konstigt. Det verkar inte finnas någon patch heller. Kanske en miss av " Vivendi Universal Games "? (om det nu var dom som gjorde spelet. ) Finns det inget man kan göra då?.. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Du kan ju alltid skicka ett e-mail till " Vivendi Universal Games "( ) och fråga... Eller... Äh! Har slut på idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Du kan ju alltid skicka ett e-mail till " Vivendi Universal Games "( ) och fråga... Eller... Äh! Har slut på idéer. Jag stämmer dem! Nej, men om det inte finns något särskillt att göra åt saken kan jag ju likaväl fråga nånting annat: Hur tar man kort? Läste att man skulle trycka på P förut, men har inte testat än, så kan ju fråga här med. (Ifall jag upptäcker att P inte var rätt knapp ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 När jag hade spelet förut så var det också så men jag kunde inte fixa det. Heeey!! you stole Gizmo's name! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Heeey!! you stole Gizmo's name! Jag vet jag är fakenicker no1 Nej men jag har typ alltid hetat det på andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts