BaeveR Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Finns sabre turbo i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nej. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Det skulle ju bara o kolla på GTAsajtens bilsida för SA , men nu finns det ju inte som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Det skulle ju bara o kolla på GTAsajtens bilsida för SA , men nu finns det ju inte som sagt Hur skriver du Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Det är faktiskt jävligt synd att den inte finns. Sabre turbo var faktiskt min favvobil i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Det är faktiskt jävligt synd att den inte finns. Sabre turbo var faktiskt min favvobil i VC Samma här, men det är väl antagligen många som tagit den från VC och lagt in. Men jag orkar inte göra det själv, så jag har den inte. *Snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Det är faktiskt jävligt synd att den inte finns. Sabre turbo var faktiskt min favvobil i VC WÖRD! I Vice City är det väll en Dodge? (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ta och trimma/gör om sabre i handling.cfg så har du ju en sabre turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Hur skriver du Sorry Mjo,måste själv medge att jag skrev lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ta och trimma/gör om sabre i handling.cfg så har du ju en sabre turbo Kan inte du skriva hur man gör det! Skulle vara kul att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts