vigge Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Public Relations har jag för mig. PR står inte för det dyra Jupp, stämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag har hört rykten om att Sony bara låtsas att dom ska sälja sin PS3 för flera tusen så att MS har ett högt pris på sin konsol så när sony släpper sin PS3 så kommer dom ha ett jätte lågt pris enligt vad dom sa först så att deras konsol blir billigare än MS 360. men det är bara rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag har hört rykten om att Sony bara låtsas att dom ska sälja sin PS3 för flera tusen så att MS har ett högt pris på sin konsol så när sony släpper sin PS3 så kommer dom ha ett jätte lågt pris enligt vad dom sa först så att deras konsol blir billigare än MS 360. men det är bara rykten Den innerhåller trots allt Blu-Ray, vilket drar upp priset, men om den säljs med endast en kontroll och ev. minneskort, kan den mycket väl bli billigare. Premium-360 innerhåller ju massa extra-kablar, hdd och headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Den innerhåller trots allt Blu-Ray, vilket drar upp priset, men om den säljs med endast en kontroll och ev. minneskort, kan den mycket väl bli billigare. Premium-360 innerhåller ju massa extra-kablar, hdd och headset. Vad då för extra kablar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Vad då för extra kablar? Taget från GR: Grundversionen 2995 kronor (rekommenderat pris) Innehåller konsolen, en handkontroll (med sladd), kompositkablar, faceplate och Xbox Live Silver. Premiumversionen 3995 kronor (rekommenderat pris) Innehåller konsolen, en trådlös handkontroll, komponentkablar, faceplate, 20 GB hårddisk, headset, nätverkskabel, Xbox Live Silver samt en fjärrkontroll (ingår i paketet under en begränsad tid) Redigerad 30 september, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Förvänta er inte att priset kommer vara under 5k med endast konsolen och en handkontroll. och nej, jag är ingen X-Box 360 fanboy, jag säger bara vad jag tror. Och om jag får tag på 5000 spänn, så köper jag en ny dator istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts