Jump to content

Är PlayStation3's Pris Fastställt?

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Hej Alla!

jag undrade bara ifall nån vet ifall dom har beslutat vad Playstation3 ska kosta??

Har hört allt ifrån 4000:- till 7000:- ?! men det vanligaste jag hört e 4000:-

och det e priset jag hoppas på med!!!

Är väldigt tacksam för svar, och gärna bevis på priset!

Nope, inte än, men min gissning är 4000 kr, då 360 kostar 4000 med hdd (hdd kostar 1000). PS3 är snäppet vassare och har BluRay. Därimot har den ingen löstagbar hdd i början vilket 360 har, och det är därför den kan vara lika billig. Hoppas du fattar vad jag menar :D

Det är min teori, vi får se hur väl den stämmer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då får man ju ingen sladdlös kontroll, och ingen hdd och massa andra småsaker. Den billiga versionen är bara ett PR-trick från M$ sida. ;)

Tror inte det. Det billiga kostar 3000. Den dyra 4000. I dyra får man en hårdisk som kostar 995kr. Headset som kostar 199kr. Trådlös kostar 449kr. Borde dom inte förlora på de stora paketer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det. Det billiga kostar 3000. Den dyra 4000. I dyra får man en hårdisk som kostar 995kr. Headset som kostar 199kr. Trådlös kostar 449kr. Borde dom inte förlora på de stora paketer?

Om man köper PR-versionen och sedan köper till hdd kommer man ändå upp till samma pris fast utan headset, trådlös kontroll m.m.

Cortez, M$ använder det billiga som PR för att kunna säga att dom säljer 360 för 3000:- :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte att alla gillar Xbox så mycket, när Xbox (1) kom så var PS2 2 år gammalt, det är klart att alla tycker Xbox är bättre, men de smarta har god smak och köper en originalkonsoll, PS var först, PS2 också, Xbox är bara en blek kopia av PS2 :P .

Ontopic: jag tror PS3 kommer kosta 4500:- Xbox 360 likaså :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte att alla gillar Xbox så mycket, när Xbox (1) kom så var PS2 2 år gammalt, det är klart att alla tycker Xbox är bättre, men de smarta har god smak och köper en originalkonsoll, PS var först, PS2 också, Xbox är bara en blek kopia av PS2 :P .

Ontopic: jag tror PS3 kommer kosta 4500:- Xbox 360 likaså :blink:

Som du tydligen inte vet så har priset på x360 redan faställt:

2995kr eller 3995kr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor