leftbehind Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tja, jo, när jag ska bränna Dvd-Rom ISO (det är det jag testat) så stannar det vid ett antal procent. Mycket irriterande då en bränning aldrig slutförs på en dvd. Det har funkat tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tja, jo, när jag ska bränna Dvd-Rom ISO (det är det jag testat) så stannar det vid ett antal procent. Mycket irriterande då en bränning aldrig slutförs på en dvd. Det har funkat tidigare. Testat en annan iso? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ja. Dock behöver man ej bränna ISO heller, bränner ut mina låtar. Det ska gå. Bränner man ISO ska man ju ta "Burn Image". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts