Perlan Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Min bror har installerat ett jävla skiit program ! http://img206.imageshack.us/img206/740/namnls3lc.jpg Hur fan får man bort det ? :'( Det gör så att man inte kan vara inne på datan i mer än 6 h på helger... och 5 på vardagar.. och inte före 19.00 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag gissar på "settings" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Dahh.. tror du inte jag testat ? Men iaf.. vet någon vart man kan ladda hem det där programet ? Kanske finns fakta om det på sidan.. Redigerad 25 september, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Dahh.. tror du inte jag testat ? Men iaf.. vet någon vart man kan ladda hem det där programet ? Kanske finns fakta om det på sidan.. Testa stänga av processen.. ..Något beroende Ni är om era släktingar måste installera spärrar - 6 timmar dator om dagen, ack ack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Kontrollpanelen - lägg till/ ta bort program!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Min bror har installerat ett jävla skiit program ! http://img206.imageshack.us/img206/740/namnls3lc.jpg Hur fan får man bort det ? :'( Det gör så att man inte kan vara inne på datan i mer än 6 h på helger... och 5 på vardagar.. och inte före 19.00 ! Vadå, du sitter väl ändå inte vid datorn över fem timmar på vardagar? Nu är det säkert jättemånga här på forumet som gör det så jag får alla emot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Alldeles rätt. Passa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Kontrollpanelen - lägg till/ ta bort program!? Har försökt.. sedan om jag ska låta datorn leta filmer i buskarna så stängs den ju av ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har försökt.. sedan om jag ska låta datorn leta filmer i buskarna så stängs den ju av ! :'( Vad heter program först och främst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har försökt.. sedan om jag ska låta datorn leta filmer i buskarna så stängs den ju av ! :'( Testat stänga va prossesen då ? Som någon innan sa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vad heter program först och främst? Jag vet inte Testat stänga va prossesen då ? Som någon innan sa ? Ja... Btw.. formaterade datorn och ALLA hårddiskar =( råkade Men iaf nu funkar det heeelt okeej men programet är fortfarande igång mehh... det funkar bra =) Whatever ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts