The Dude Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Kompetensdag låter intressant, du menar inte möjligtvis kompensationsdag? Ontopic: 4 st i min klass ska dit, riktiga nerds. Men jag bangar nog, för mycket svett och joltcola. Men det är säkert kul Drar väl på summer nästa år antagligen... Vi har nåt som kallas kompetensutveckling, KTP nångång var 3:e vecka (=ledighet). Nu på fredag härnäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ni gtasajtare som ska dit, planerar ni att träffa varandra eller så..? Lova att ta bilder annars blir jag ledssen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ni gtasajtare som ska dit, planerar ni att träffa varandra eller så..? Lova att ta bilder annars blir jag ledssen. Ja, vi ska träffas .. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ja, vi ska träffas .. eller? Ni måste, Annars tar vi och adblockar din avatar allihopa! Önskar jag fick åka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ja, vi ska träffas .. eller? Vi ska träffas, zomg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Önskar jag hade en bra dator och min mamma bil, orka ta bussen 10 min med en skit dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Önskar jag hade en bra dator och min mamma bil, orka ta bussen 10 min med en skit dator 10 Min orkar man åka med en IBM från 83 till DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Önskar jag hade en bra dator och min mamma bil, orka ta bussen 10 min med en skit dator 10min? Herrejävlar, jag skulle stuckit på direkten om jag var du! Eller åtminstone kommit dit utan dator! Jag skulle kommit, om det inte var 10mil. Sen är det för jävla dyrt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 10min? Herrejävlar, jag skulle stuckit på direkten om jag var du! Eller åtminstone kommit dit utan dator! Jag skulle kommit, om det inte var 10mil. Sen är det för jävla dyrt också. Jag skulle ha kommit om jag skulle fått ledigt och om det inte hade vart 32 mil om det hade varit 10 mil. vafan 10 mil är ju ingetning Går på en timma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vi ska träffas, zomg! Hur fabjan ska ni hitta varandra? Ställa sig på ett bord med en skylt där det står "Alla gtasajtare, Hitåt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hur fabjan ska ni hitta varandra? Ställa sig på ett bord med en skylt där det står "Alla gtasajtare, Hitåt!" Afan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hur fabjan ska ni hitta varandra? Ställa sig på ett bord med en skylt där det står "Alla gtasajtare, Hitåt!" Hört talas om MSN, mobil, etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hur fabjan ska ni hitta varandra? Ställa sig på ett bord med en skylt där det står "Alla gtasajtare, Hitåt!" En ros i bröstfickan bör duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag skulle ha kommit om jag skulle fått ledigt och om det inte hade vart 32 mil om det hade varit 10 mil. vafan 10 mil är ju ingetning Går på en timma. Har du läst fel? Det står 10 miN eller är det jag som blivit trög som vanligt på kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Har du läst fel? Det står 10 miN eller är det jag som blivit trög som vanligt på kvällen? Siana skrev : Jag skulle kommit, om det inte var 10mil. Jag skrev : Det går ju för fan på en timma ¨ Minuter snackade nån annan snubbe om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hört talas om MSN, mobil, etc? Så du har PaperCut's nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Nej, inte än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Så du har PaperCut's nummer? MSN kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag ska också dit. Kanske kommer till träffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Siana skrev : Jag skulle kommit, om det inte var 10mil. Jag skrev : Det går ju för fan på en timma ¨ Minuter snackade nån annan snubbe om. Haha, jag sa att jag var trög på kvällar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts