P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ooo tufft att träffa StellHell IRL Tror nog han kommer ignorera dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tror nog han kommer ignorera dig. Så elak är jag inte. Verkar som det blir största samligen i år så varför inte ha en "Forum träff" i år igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Så elak är jag inte. Verkar som det blir största samligen i år så varför inte ha en "Forum träff" i år igen? Hade vi det förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Hade vi det förra året? Första gången hade jag, Hultan och Mika ett "hej jag heter bla bla." samtal. Andra gången var det jag, Hultan, Zyber, jocken.. +/- nån.. Snackade lite skit o så. Trevligt. Nu på DHW så verkar det ju bli ett antal igen så varför inte sitta och tjöta lite skit med varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Första gången hade jag, Hultan och Mika ett "hej jag heter bla bla." samtal. Andra gången var det jag, Hultan, Zyber, jocken.. +/- nån.. Snackade lite skit o så. Trevligt. Nu på DHW så verkar det ju bli ett antal igen så varför inte sitta och tjöta lite skit med varandra? Tvivlar på att så många kommer komma. Jag kommer Redigerad 26 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tror jag ska det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vill dit men kommer inte åka. För långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 3mil annars. Har vart där sen 2001. Ahh ok Men hyfsat nära iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Forum- träff... Vågar man det? Hoppas jag kan åka iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Ska nog till DH-Summer BTW, är det stor stöld-risk där? Redigerad 26 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Hade inte avståndet varit så enorma och jag så lat hade jag nog åkt. Har några polare som brukar åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ska nog till DH-Summer BTW, är det stor stöld-risk där? Antagligen, det är massa människor där håll koll på dina grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vad kostar det? Vart ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vad kostar det? Vart ligger det? Elmiahallen, Jönköping, Västergötland... Pris: vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 650kr har jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Första gången hade jag, Hultan och Mika ett "hej jag heter bla bla." samtal. Andra gången var det jag, Hultan, Zyber, jocken.. +/- nån.. Snackade lite skit o så. Trevligt. Nu på DHW så verkar det ju bli ett antal igen så varför inte sitta och tjöta lite skit med varandra? Tihi, det låter ju riktigt trevligt. Så kan man ha en röd ros på datorn så vi känner igen varann... Wiee.. Fast det är inte ett dugg säkert att jag kommer än... Jag bor fyra mil norr om gbg, hur långt måste man åka då? *EDIT* Biljettsläpp 12 oktober Redigerad 27 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) När man ska beställa biljetter - vilka uppgifter måste man lämna ut? Måste man skriva ned kreditkortsnimmer mm? EDIT: 5000 POSTER!! Redigerad 27 september, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Biljettsläpp vid midnatt natten mellan tis - onsdag 12 oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Biljettsläpp 12 oktober Bra, då har jag lite tid att övertala mina föreldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tar mig nog en titt detta året med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts