Lindström Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) DreamHack är världens absolut största lan, datorfestival och demoparty! Portarna öppnas 08.00 torsdagen den 24 november! Vilka ska dit? Jag sticker dit med två polare, 34 mil >.< Kanske att vi här på forumet kan träffas? Jaja, dilla DH nu! Redigerad 25 september, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Kanske ska dit fast bara vara där och inte spela, dricka jolt och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tror jag ska dit. Rätt många i klassen som ska det. Vet någon när biljetterna släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Imorrn va? Skulle gärna dit, med så är de ju problem med pengar, tid och avstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hur är det nu för tiden, sitter alla admins och Henrik Pontén och speccar så man inte tankar warez eller är det fritt fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hur är det nu för tiden, sitter alla admins och Henrik Pontén och speccar så man inte tankar warez eller är det fritt fram? Han vågar nog inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tror jag ska dit. Rätt många i klassen som ska det. Vet någon när biljetterna släpps? 27'de har jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ska dit med thotim. Hört av jätte-många som ska dit. Kanske man inte får biljetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ska dit med thotim. Hört av jätte-många som ska dit. Kanske man inte får biljetter? Inte om du försöker boka 1 dag efter de släppts. Då är de sluuut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Inte om du försöker boka 1 dag efter de släppts. Då är de sluuut. Jag är dum men inte korkad. Kommer sitta och trycka F5 hela natten tills biljetterna släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 När släpps biljetterna? är det imorgon eller den 27e `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag vill till DH men föräldrarna säger nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag är dum men inte korkad. Kommer sitta och trycka F5 hela natten tills biljetterna släpps. Själv vill jag dit, men det är ju inte direkt lätt att ta sig dit... Ska höra om folk jag känner ska dit, annars kommer jag nog inte... Gtasajtare får väl adda varann på msn, och fråga om de är där och vart, så vi kan ha en enda stor IRL- träff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vene om det blir av för mig nu :'( Farsan håller på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ska dit med en polare. Hans mamma ville att vi "skulle titta på första gången", men det blev inte så som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vadå, ni är ju inte barn längre! Jag skulle gärna vilja åka dit men har inte tid eller ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Mitt 5:e med dator. Så yes please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Mitt 5:e med dator. Så yes please. Du bor ju typ 50 meter där ifrån eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Mitt 5:e med dator. Så yes please. Ooo tufft att träffa StellHell IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Du bor ju typ 50 meter där ifrån eller nåt 3mil annars. Har vart där sen 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts