RadiuZ Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 I kväll är det dags för fjärde säsongen av serien 24 på TV4. Serien är enligt mig i samma klass som Lost. Någon annan som ser på det? 22.15 är det för alla som vill se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Så du menar inte kanalen 24 This post has been edited by ingen on Sep 11 2005, 15:58 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Så du menar inte kanalen 24 This post has been edited by ingen on Sep 11 2005, 15:58 Mannen utan frågetecken! Om du läser så står det att det är serien 24 denna tråd är till för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har följt 24 sedan säsong 1 och ska se på det idag, fast jag måste säga att kvaliten har sjunkit avsevärt sedan dess. Och det var ju grymt nödvändigt med -==- i topicnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har följt 24 sedan säsong 1 och ska se på det idag, fast jag måste säga att kvaliten har sjunkit avsevärt sedan dess. Och det var ju grymt nödvändigt med -==- i topicnamnet. Topic-namnet måste vara 5 tecken Första säsongen var helt klart bästa, och sen har det som du sa har de blivit sämre, men de är fortfarande jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Topic-namnet måste vara 5 tecken Första säsongen var helt klart bästa, och sen har det som du sa har de blivit sämre, men de är fortfarande jättebra. Såg det igår tyckte om det skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Såg det igår tyckte om det skarpt. Tyckte också det var väldigt bra, spännande med alla olika händelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 24 är den bästa serien som går på TV:n. Men jag kollar inte på TV4's sädningar pga att jag har sett säsongen i våras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts