Kloak_råttan Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 det funkar f*n i mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag har också Battlefield 1942 och jag kan bara säga att det är kungligt roligt att spela det på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Vart kan man ladda hem 1,2 patchen.....hade visst inte den...På gamespy står det att de är den amrikanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hur vet man att man har Gamespy och vad fan skall man med patchen till?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Pathen uppgrade spelet och tar bort buggar.... Prova me d o gå in på sök...sen efter GameSpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Men hur får man gamespy och hur vet jag ifall jag redan har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 men f*tta,nu funkar fan inte spelet när jag installerade patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 men f*tta,nu funkar fan inte spelet när jag installerade patchen det brukar bli så när det inte är retail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag har gemspy och det är en på chatten där som säger att man inte kan spela över internet men ett nerladdat spel somm jag har och det är utbränt på skiva Stämmer det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Har du bränt battlefield 1942 så funkar det inte multiplayer tror jag TRAIN DRIVER e du med jag gör en server vi kan spela imorgon men vi is inte ha nå lösenord för vi e ju på två som har fått igång multiplayer den heter kill for free. patcher måste man ha för att köra på internet för ingen annan har typ ingen gammal patch längtar till 1.3 an om det kommer nån innan road to rome :"> :"> längtar TRAIN DRIVER vad säger du om att kö imorron typ kl 4??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jag är med då, när jag laddat hem pathen, ska jag ha north-america patchen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Kan jag spela över internet om jag laddar ner patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 jag är med då, när jag laddat hem pathen, ska jag ha north-america patchen ? ja min kompis ladda ner det igår och det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 ok...får väl göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Imorgon kan väl nån va med+ :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 skit...funkar ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag e med på BF ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Klart jag är med Men jag vet inte om jag kan spela så länge eftersom jag har ett jävligt historia prov den här vecka. Och så skall jag och köpa ett par headsets ca kl 4. Men... nu kan jag säkert spela en liten stund! I spelet så heter jag Johan The Pilot bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Nej tusan det var igår ni spelade! Men kan vi inte spela idag också ca kl 6? På servern kill for free såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Ne men ingen va ju med igår!!! det e ju idag vi ska spela.. hmmm vilken tid?? så ni vet jag heter FRALLA(swe) så ni vet ni behöver bara söka på servern( kill for free)fast jag har inte uppe den nu bara när vi ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts