Weener Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag behöver hjälp På BF1942 så spelarman ju conquest på instant battle på singelplayer men hur ändrar man det??? Här kan man diskutera BF också Vart finns ubåten förstn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Får inte igång mitt Bf på nätet vet annars inte vad du snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 TIIIIM Ok jag fattar vad du snackar om...men jag vet inte heller hur man får till exepel team deth match.. HOGGERT Har du gamespy acrade?? Jag spelar battlefiel1942.på nätet hela tiden Försök få igång så du kan spela över nätet så startar jag en server..JUST DET DU MÅSTE NOG HA DEN NYA PATCHEN 1,2AN HAR DU DEN? ALLA SOM HAR BATTLEFIELD 1942 SKRIV HÄR så strtar jag en server så spelar vi på Gtasajten!! För jag har lärt mig hur man gör det DET KOMMER SNART ETT NYTT BATTLEFIELD 1942 EXPANSION BATTLEFIELD 1942 :THE ROAD TO ROME NI SOM VILL HA NYA BANER O LADDA HEM GÅ IN PÅ den här sidan) LADDA HEM NYA PATCHER O LADDA HEM DEN NYA BANAN SOM HETER CORAL SEA OCH EN TILL BRA SIDA NÄR MAN SKA LADDA HEM BANER SOM NÅN PERSON GJORT GÅ IN PÅden här sidan och ladda hem CORAL INSOMNIA SÅ NI VET KOM MED TIPS VAD SERVERN O LÖSENORDET SKA HETA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 hmmm...så man kan spela på Gamespy...får prova det sen...har annars bara prövat genom spelts muliplayer.. Nyaste pathen har jag... Just det hoggert, u-båten finns bara när man kör muliplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jaG E LITE DUM MEN JAG KAN GÖRA DET LITE LÄTTARE: LÄTTARE ATT HITTA BANAN OCH CORAL INSOMNIACORAL INSOMNIA SÅ LITE LÄTTARE ATT HITTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 mAN MÅSTE HA gAMESPY SÅ DÅ HADE VI PROBLEMET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Men när jag försöker joina en server så står det couldent connect to server vad är felet?? Har jag Gmespy om det står game spy långt ner till höger på skärmen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Hehe...me jag har gamespy men är inte registrerad och gamespy instalerade jag tillsammans med Operation Flashpoint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 vADÅ GAMESPY LÅNGT NER i skärmen jag har inte ens på det man måste ju ha det men inte behöver jag sätta på det felet hmmm det kan hända mig så ibland inte så ofta då står det FAILED CONECT TO SERVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Exakt så står de för mig med...Min farsa (älskar spel) och jag blev galna på det.... Han bara klagar på alla spel , "varför kan inte alla spel ha så lätt multiplayer att komma igång med som Westwoods spel" hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har aldrigt lyckats spela Multiplayer i Battlefield Vart kan man få Gamespy och vad är det bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 GameSpy brukar jag och mina kompisar egentligen kalla GaySpy..det är egentligen rätt dåligt... men ska kolla om det funkar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 (redigerad) CS har usla multiplayermenyer och det tar lång tid att joina. Är det likadant med BF 1942? Redigerad 18 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Ubåten kan man BARA få när man spelar multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 CS har usla multiplayermenyer och det tar lång tid att joina. Är det likadant med BF 1942? Tar inte så värst lång tid att joina på CS.... BattleField tar 3 ggr längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Inte tar det länge o joina så ni vet alla MAN MÅSTE HA GAMESPY för att köra multiplayer man får med gamespy när man installerar Bf1942 så kommer det sen du måste ha gamespy för att kö multiplayer så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Frallan?? vart kan jag ladda hem patchen och vad är den bra för?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 ska prova att få igång det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Måste man registrera sig på GameSpy ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts