kloak-råttan Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 t.e.x jag har sett fekurz eller vad han heter att han har smiles på sin hmmmm singnatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 sök på google eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 (redigerad) Du behöver inte leta längre! Gå till denna sidan och Du har lite att kolla på BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 That's Me! här men ta inga av dom jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 designed by remy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 kloakråttan, är inte din signatur LITE överdriven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 kloakråttan, är inte din signatur LITE överdriven? håller med. de flestas signaturer är ju överdrivna. det verkar ju som en jävla tävling om vem som har tuffast smilegubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 håller med. de flestas signaturer är ju överdrivna. det verkar ju som en jävla tävling om vem som har tuffast smilegubbe. Jag har också tänkt på det där... det är lite jobbigt när signaturer är för långa i höjd så man får scrolla så mycket... Man kanske skulle sätta en spärr på max ca 5 cm. Synd bara att det inte finns några automatiska spärrar som man kan aktivera.. jag menar... jag måste göra allt manuellt Fast jag kan i och för sig inaktivera IBF-Code men då kan man ens inte ha URL:er i signaturen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 Det låter som en mycket bra idé. Det är faktiskt väldigt jobbigt med långa signaturer. Man måste sscrolla mycket och dessutom tar det lång tid att ladda (modemare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 Får jag behålla min?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 (redigerad) Halvera 500 tecken till 250 BOT Redigerad 22 juni, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 [O][T],Aug 11 2002, 13:54]Halvera 500 tecken till 250 Jag har gjort det nu, men jag tror ändå inte det räcker... Man kanske inte kan lägga in så många bilder längre men man kan fortfarande lägga in stora bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts