MoriX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Behöver lite tips. ska göra en stuntfilm med BMX.. där ja hoppar mellan hus och sånt. även NRG ska vara med. Behöver veta bra ställen jag kan hoppa upp på. olika hus och så. för att komma högt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 CHili Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 STFU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hitta själv,är min melodi! Och träna bumps om du vill komma högt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vet ett Über men kan inte avslöja förens på fre-lö kl 00.00. Det e typ super, tycker jag! Fast det funkar nog bara me MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Varför gör alla stunts med 2 hjuliga fordon? Varför gör ni stuntfilmer över huvudtaget? Varför inte göra filmer som inte bara innehåller stunts utan biljakter, lite tanke bakom filmandet. Det är så uttjatat med alla ihop-klippta hopp och stunt. Varför gör jag inte en film själv? Därför att programmet segar sig så pass att det inte går att spela samtidigt och ännu mindre blir det film av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Varför gör alla stunts med 2 hjuliga fordon? Varför gör ni stuntfilmer över huvudtaget? Varför inte göra filmer som inte bara innehåller stunts utan biljakter, lite tanke bakom filmandet. Det är så uttjatat med alla ihop-klippta hopp och stunt. Varför gör jag inte en film själv? Därför att programmet segar sig så pass att det inte går att spela samtidigt och ännu mindre blir det film av det 1. För det e det som enligt många är enklast/coolast. 2. För att det e kul och det e väldigt uppskattat av många. 3. Det e lättare att göra stuntfilmer och enligt många roligare men det görs andra filmer åxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 1. För det e det som enligt många är enklast/coolast. 2. För att det e kul och det e väldigt uppskattat av många. 3. Det e lättare att göra stuntfilmer och enligt många roligare men det görs andra filmer åxå. 4. För du kan inte, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 VAd använder ni er av för program då? er sugen på att sätta ihop en liten movie jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) VAd använder ni er av för program då? er sugen på att sätta ihop en liten movie jag med.. Filma=Fraps, Gamecam är ett alternativ till detta, Jag har dock inte provat det. Redigera=säg såhär: om det e första gången kan jag ju föreslå Windows movie maker som är enkelt. Om du vill göra något lite mer avanserat är det Sony vegas eller adobe premier pro du ska satsa på. Sen e det bara ladda upp och länka Edit:Såg hur gammal tråden va nu, men det va ju inte helt off-topic så det ska väl inte göra något? Redigerad 15 januari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Offtopic: Vad Är Bumps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Men snälla IweX, "bumps" är när du kör på en viss punkt som göra att du flyger högt - exempel kolla på never gonna stop 02:54 så kör han upp på ett staket - grindar på en skylt och sen ner igen - "bumpet" i detta stunt var när han kör på staketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Men snälla IweX, "bumps" är när du kör på en viss punkt som göra att du flyger högt - exempel kolla på never gonna stop 02:54 så kör han upp på ett staket - grindar på en skylt och sen ner igen - "bumpet" i detta stunt var när han kör på staketet Vad är de med dig då? man får ju fråga vad det är... och Tack för du sa vad de är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts