Karatemorfar Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Har precis laddat ner Party Poker från expect.se och undrar nu hur man gör för att spela med inte riktiga pengar ? Har kollat runt överallt på expect.se men hittar inget. Tack & porr Redigerad 25 september, 2005 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ingen aning om Party Poker. Brukar dock lira lite på Holdempoker.com, tycker den sidan är helt ok. Där spelar man ju med en flash/java-client (eller nått). Där får man 1000 "dollar" och börja spela med, sen får man 1000 dollar en gång varje månad, om man skulle råka spela bort allt :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ingen aning om Party Poker. Brukar dock lira lite på Holdempoker.com, tycker den sidan är helt ok. Där spelar man ju med en flash/java-client (eller nått). Där får man 1000 "dollar" och börja spela med, sen får man 1000 dollar en gång varje månad, om man skulle råka spela bort allt :] Men det är gratispengar du får, alltså ej riktiga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Men det är gratispengar du får, alltså ej riktiga ? Klart de är riktiga pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har precis laddat ner Party Poker från expect.se och undrar nu hur man gör för att spela med inte riktiga pengar ? Har kollat runt överallt på expect.se men hittar inget. Tack & porr Jag spelar Multipoker och det är grymmt och det är "låtsas" pengar. Länk:Multipokers hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har precis laddat ner Party Poker från expect.se och undrar nu hur man gör för att spela med inte riktiga pengar ? Har kollat runt överallt på expect.se men hittar inget. Tack & porr I listan till vänster kan man välja mellan "Real Money" och "Play Money". Jag spelar Multipoker och det är grymmt och det är "låtsas" pengar. PartyPoker och Multipoker är i stort sett samma klient. Dom ingår i samma nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ladda hem programmet på partychamps.com. Där kan du spela freerolls, dvs kommer du in the money vinner du 5 dollar. Finns samma sak på unibet.se/com och då vinner du 35 dollar som första pris. Fast det har fler deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ingen aning om Party Poker. Brukar dock lira lite på Holdempoker.com, tycker den sidan är helt ok. Där spelar man ju med en flash/java-client (eller nått). Där får man 1000 "dollar" och börja spela med, sen får man 1000 dollar en gång varje månad, om man skulle råka spela bort allt :] Är det inte en gång om dagen då? jag har för mig det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jag brukar lira på gamblingcommunity.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts