Peskele Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nepp. Aldrig varit, ska aldrig bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Var du?? Vad hette du då? Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Samurize Jaha...Såg dig någom gång då... *gräver en grav och kastar ner habbohotel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jo på natten kan ens egna rum bli riktigt populära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vad är Habbo Hotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Spelade i ca 1h och sen tyckte jag att det var det fulaste jag hade sett i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nej, men var där ofta förut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Habbo hotell är världens fjantigaste spel. VOTE:Nej !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote: Vad är Habbo Hotel? Jag får väl pröva det, jag kan inte döma ut det av andra personers åsikter, men det verkar vara likadant som sims, kul de första dagarna, timmarna, och sedan direkt skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Allt kostade pengar och alla var inavlade skithål som bara lät folk vara i deras rum om de donerade.. C'mon people.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Slösade kanske lite väl mkt pengar där förut, men kan inte säga att jag varit beroende. Nåja, är aldrig där i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Habbo Hotel har tagit koden för cokemusic.net. Det är en rutten, ful kopia av ett fantastiskt koncept där man ska ta sig upp för karriärs-stegen och bli rock-stjärna. Habbo Hotel är lunarstorm fast visuellt. Äuuhhm... tvärtom, typ. Ja har varigt beroende, men inte nu. Fattar inte hur man kan betala över 1000-2000 kr för pixel bilder som kan försvinna hur lätt somhelst. Hatar habbohotel. En dag ska jag spränga deras högkvarter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Haha såg en av mina polares lillasyster spela habbo idag och jag fattar inte hur ni har klarat av att bli beroende, eller hur har ni ens klarat av att spendera mer än en minut på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Haha såg en av mina polares lillasyster spela habbo idag och jag fattar inte hur ni har klarat av att bli beroende, eller hur har ni ens klarat av att spendera mer än en minut på det. W0rd där var ju inget man blev imponerad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts