VickeX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Japp. Jag var lite beroende förr faktiskt. Inte galen så jag slösade mycket pengar på det. Men iaf minst 5 timmar om dagen. Har börjat nu igen. Bash Vet inte varför. Skulle se om mina möbler var kvar och det var dom och nu är jag indtagen igen. Har inte varit där på ett och ett halft år. Innan det hadde jag inte varit där på 3 år Jaja. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote: Vad är habbo hotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har varit smsade typ varje vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 VOTE: Nej! Habbo Hotel sux totaly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vad är Habbo Hotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har hört talas om det men aldrig orkat sätta mig in i vad det är. Vote: Vad är Habbo hotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Habbo Hotel är som the sims fast online. Och nu är det inte virtuella pengar som du får från jobbet. Nu är det riktiga pengar. För ett sms som kostar 15 kronor får du 6 habbomynt. För det kan man ca köpa en säng,. I den kan man ligga och ja. Det är som en lek. Den som har mäst grejjor och snyggast rum får mäst status. Nu kan man ju betala via internetplånbok. Mycket bättre. Då kostar pengarna lika mycket som i värkligheten... Ja. Det var min recension Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 GAAAAHH! Hatar det. Var innan där för två år sedan. Tyckte det var roligt i en vecka sedan sug det totalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag var...Huvvaliga! GTAsajten är bättre och kostar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nej, Spelade det i typ 2 veckor sen sög det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nejz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote: Vad är Habbo Hotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote: Vad är Habbo Hotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 För er som inte "spelat" det kan ni ju kolla här! Bara för å se om ni gillar det. Ibland kan det vara kul att tigga. Och att vinna Modelz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Habbo Hotel har tagit koden för cokemusic.net. Det är en rutten, ful kopia av ett fantastiskt koncept där man ska ta sig upp för karriärs-stegen och bli rock-stjärna. Habbo Hotel är lunarstorm fast visuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Habbo-hotell?... Trååååkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Spelade en gång med en kompis på LAN. Vi hade ett litet rum med gråa väggar och utan möbler där min figur stod och dansade. Tror det blev mest besökt någon gång runt midnatt. Vote: Nej Btw borde inte Habbo räknas som ett spel och därför ligga i spelforumet? Redigerad 25 september, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote: Vad är Habbo-hotell? Nu vet jag var det är också, läste i topicen.. Verkar tråkigt som fan. Och dyrt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag var hobba där förut, men slutade eftersom jag inte kunde vara inne där aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag var hobba där förut, men slutade eftersom jag inte kunde vara inne där aktivt. Var du?? Vad hette du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts